شکست چهره‌های مدعی اسنوکر در غیاب رونی اُ سالیوان


شکست چهره‌های مدعی اسنوکر در غیاب رونی اُ سالیوان

نفرات سوم و چهارم اسنوکر جهان در رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان شکست تلخی را تجربه کرده و از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش سادس، رقابت‌های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان در بخش حرفه‌ای‌ها، بیستم آبان در میلتون کینز انگلستان آغاز شده است. در این رقابت ها نام های بزرگی به چشم می‌خورد که برای رسیدن به مرحله اصلی رقابت ها با دیگر حریفان به رقابت می پردازند.
در مرحله اول انتخابی این رقابت ها نفر سوم و چهارم جهان شکست تلخی را تجربه کرده و از دور مسابقات جذف شدند. نیل رابرتسون نفر سوم و مارک سلبی نفر چهارم اسنوکر جهان از حریفان شکست خورده و از راهیابی به مرحله بعد این رقابت ها باز ماندند. 
مسابقات اصلی این رقابت ها در دی ماه امسال در برلین آلمان پیگیری خواهد شد. این رقابتها یکی از محبوب ترین مسابقات برای اسنوکر بازان به شمار می آید. رابرتسون و سلبی به ترتیب با نتیجه های چهار بر پنج و سه بر پنج در اولین مسابقه شکست خوردند و از گردونه رقابت ها حذف شدند. همچنین چهره های دیگر مانند مارک ویلیامز، تپچایا اون نوح و گری ویلسون در این رقابتها ناکام ماندند.
نفر اول جهان یعنی جاد ترامپ در این مسابقات حضور داشته و توانسته در بازی هایش به پیروزی برسد و به مرحله اصلی این رقابت ها راه پیدا کند. 
باتوجه به عدم حضور رونی اُ سالیوان (نفر دوم رنکینگ جهانی)  و حذف نفر سوم و چهارم جهان، رقابت اصلی این مسابقات بدون حضور چهره های مدعی جهان پیگیری خواهد شد و به نظر می‌رسد که راه برای قهرمانی جاد ترامپ هموار شده است.
در این رقابت ها هم دو اسنوکر باز ایرانی حضور دارند؛ حسین وفایی در مرحله اول شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. همچنین سهیل واحدی دیگر ملی پوش اسنوکر ایران موفق شده در مرحله اول پیروز شود و تنها به یک پیروزی برای صعود به رقابت های اصلی نیاز دارد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *