سرمربی تیم هندبال ستارگان: شرایط بدنی بازیکنانم اصلا خوب نیست/ وفایی: بازی را خوب مدیریت کردیم


سرمربی تیم هندبال ستارگان: شرایط بدنی بازیکنانم اصلا خوب نیست/ وفایی: بازی را خوب مدیریت کردیم

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: تیمم بازی خوبی را ارائه نکرد، شرایط بازیکنانم از لحاظ بدنی و جسمی خوب نیست، مطمئن باشید چهره این تیم در دور بعدی مسابقات متفاوت خواهد بود.

به گزارش سادس، در سومین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال دو تیم پاس ناجا و ستارگان دشتستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در پایان این بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به سود تیم پاس ناجا به پایان رسید. به این ترتیب تیم پاس ناجا توانست ۶ امتیازی شود و همچنان در رده سوم گروه خود جای بگیرد.

در ادامه رقابت‌های امروز دو تیم شاملی و نفت و گاز در ساعت ۱۶:۰۰ و دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس بهبهان در ساعت ۱۹:۳۰ دیدار خواهند کرد.

در ادامه صحبت‌های هر دو مربی تیم ستارگان دشتستان و پاس ناجا را بعد از بازی می‌خوانید.

رضا عباسی سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان بعد از شکست مقابل پاس ناجا گفت: بازی خوبی از تیم ما نبود، شرایط بدنی تیم ما اصلا خوب نیست. در بازی قبلی هم یک مصدوم داشتیم. این بازی را هم نتوانستیم خوب شروع کنیم، در نیمه اول تنها ۵ گل به ثمر رساندیم و این نشان از عدم آمادگی جسمی و ذهنی بازیکنانم دارد. متاسفانه در دور نخست این مسابقات به دلیل تعداد زیاد بازیکن مبتلا به کرونا نتوانستیم در مسابقات شرکت کنیم با وجودی که تیم کاملا آماده بود. به دلیل بیماری بازیکنان افت کردند و ما نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. مطمئن باشید چهره این تیم در دورهای بعدی متفاوت خواهد بود. ما آمدیم که از مسابقات نتیجه بگیریم. این دور برای ما جنبه بازی‌های تدارکاتی را خواهد داشت. تیم حریف هم تیم خوبی بود و به آنها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم نقطه عطف این بازی آمادگی جشمی و ذهنی بازیکنان حریف نسبت به بازیکنان ما بود. امیدوارم ما هم هر چه سریعتر به آمادگی برسیم و بتوانیم شرایط خوبی را در ادامه مسابقات داشته باشیم.

محمد امین وفایی سرمربی تیم هندبال پاس ناجا بعد از برتری مقابل ستارگان دشتستان گفت: خدا را شکر بازی خوبی داشتیم، سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. تا آخرین لحظه‌های بازی مدام بازی از دست بازیکنان در می‌رفت ولی با صحبت‌های کادر فنی بازیکنان توانستند پیروز میدان شوند. در دقایق آخر خیلی توپ از دست دادیم، درصد اشتباه بازیکنانمان بالا بود ولی به هر حال بازی را خوب مدیریت کردیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر عمل کنیم و جلوه واقعی تیم پاس را به نمایش بگذاریم. تیم ستارگان هم تیم خوب و جوانی است‌ تا دقایق پایانی تلاش کردند. درست است که تیم جوان و کم مهره ای است اما پرقدرت و سرعتی است که تیم‌های مقابل را از نظر بدنی خیلی خسته می‌کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *