رزمیان: سفرها محدود و دورکاری زیاد شود


یک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که باید در کنار اعمال محدودیت ها سفرها نیز محدود شده و دورکاری نیز افزایش پیدا کند.

حسن رزمیان در گفت وگو با سادس، اظهار کرد: متاسفانه با شیوع گسترده کرونا و افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها مواجه هستیم که این به معنای وجود اشکالی در کار ما مسئولان است. با توجه به اعمال محدودیت ها باید نظارت های کافی برای انجام آن هم وجود داشته باشد و در عین حال معیشت مردم هم به خطر نیفتد. وقتی از مردم می خواهیم که مغازه هایشان را از ۶ بعد از ظهر تعطیل کنند. این به معنای پایان درآمد آنها است. آنها باید در پایان ماه اجاره مغازه داده و اقساط بانکی شان را پرداخت کنند. پس باید تدابیری برای به خطر نیفتادن معیشت مردم نیز اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا باید سعی کنیم که تجمعات و کنگره ها برگزار نشده و در صورت ضرورت برگزاری آن هم با رعایت پروتکل ها و بهتر از آن برگزاری به صورت ویدئو کنفرانس باشد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: باید سفرها محدود شده و دورکاری افزایش پیدا کند. با در نظر گرفتن چنین تمهیداتی می توان جلوی شیوع بیشتر کرونا را گرفت. نه اینکه فقط چند مغازه را تعطیل کنیم و فکری نشود که روزانه چند هزار نفر با وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد می کنند. باید برای مقابله با این فاجعه برنامه مدونی داشت.

رزمیان در پایان و در جمع بندی اظهار کرد: موفقیت در اعمال این محدودیت ها و یا ادامه آن بستگی به میزان نظارت بر آن داشته، فراموش نکنیم که با فصل سرد سال مواجه هستیم که در آن وارونگی هوا هم رخ می دهد و در این شرایط ویروس بیشتر باقی می ماند. پس از اکنون فکری برای افزایش پیدا نکردن بیشتر آمارها کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *