فرهادیان: برای آغاز اردوی تکواندوی بانوان عجله نداریم


فرهادیان: برای آغاز اردوی تکواندوی بانوان عجله نداریم

مدیر تیم های ملی تکواندو با بیان اینکه هنوز زمان برگزاری رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک برای بانوان مشخص نشده، گفت: عجله ای برای از سرگیری تمرینات نداریم.

به گزارش سادس، پیش از آغاز اردو از تمام ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو تست کرونا گرفته شد و نفرات به قرنطینه رفتند. در نتیجه به دلیل تست مثبت ۳ نفر از اعضای این تیم ها، اردوی دو تیم به تعویق افتاد.

آرش فرهادیان، مدیر تیم های ملی تکواندو در گفت‌وگو با سادس، درباره زمان آغاز اردوی تیم های بانوان و پاراتکواندو اظهار کرد: با گذشت ۳۰ ساعت و آمدن جواب آزمایش ها متوجه شدیم یکی از اعضای کادر بانوان، یک ورزشکار بانو و یک ورزشکار پاراتکواندو متاسفانه به کرونا مبتلا شده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مثبت شدن تست ۳ نفر از اعضای تیم های بانوان و پاراتکواندو در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در بخش بانوان و پاراتکواندو اردو را تعطیل کنیم‌. قطعا در زمان مناسب و پس از طی شدن دوران نقاهت، تمرینات را با گرفتن تست مجدد و مهیا بودن شرایط آغاز می کنیم.

فرهادیان درباره زمان احتمالی از سرگیری تمرینات، گفت: فعلا عجله ای برای شروع تمرینات برای تیم بانوان و پاراتکواندو نداریم. زمان بندی مسابقات پاراتکواندو برای سال آینده است و از سوی دیگر هنوز تاریخی مسابقات کسب سهمیه قاره ای المپیک برای بانوان اعلام نشده است. بنابراین عجله ای نداریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *