مصدومیت دو تن در پی وقوع حریق در کارگاه کفاشی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو تن در پی وقوع حریق در یک ساختمان سه طبقه خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با سادس در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٢:٣١ دقیقه شب گذشته، یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پس آن سه ایستگاه به محل حادثه واقع در ابتدای خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان مختاری، کوچه کرمانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان دو دقیقه به محل رسید، ادامه داد: در محل مشاهده شد که در یک ساختمان قدیمی سه طبقه که هر سه طبقه از آن کاربری کارگاه و انبار داشت حریق رخ داده است.

وی گفت: طبقه اول انبار لوازم سوپرمارکت، طبقه دوم و سوم کارگاه کفاشی بود و داخل حیاط نیز انباری که با سقف های شیروانی ساخته شده بود وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه انبار داخل حیاط و هر سه طبقه دچار حریق شده بود، اظهار کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در طبقه آخر افرادی گرفتار هستند، بنابراین آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به سرعت خود را به طبقه بالا رسانده و یک آقا و پسر نوجوان را از محل خارج کردند. هر دو نفر دچار مصدومیت شدند و وضعیت آقای جوان کمی وخیم‌تر بود.

وی افزود: هر دو نفر توسط عوامل اورژانس به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: با عملیات به موقع آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شد. در حال حاضر زمان بسیاری از اطفا حریق گذشته اما آتش‌نشانان همچنان در محل حضور دارند و در حال ایمن‌سازی هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *