پیروزی وفایی مقابل مرد شماره ۱۶ اسنوکر جهان


پیروزی وفایی مقابل مرد شماره ۱۶ اسنوکر جهان

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات آزاد انگلیس موفق شد مرد شماره ۱۶ اسنوکر جهان را شکست دهد.

به گزارش سادس، پس از برگزاری موفق رقابت‌های حضوری اسنوکر باتوجه به شیوع کرونا، شاهد مسابقات بیش‌تری در این رشته هستیم.  در جدیدترین رقابت‌ها، مسابقات آزاد انگلیس در ورزشگاه مارشال آرنا از ۲۱ مهر کار خود را آغاز کرده است.
حسین وفایی نماینده ایران در دور اول این رقابت‌ها موفق شد لوکاس کلیکرز را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند.
همچنین امشب (چهار شنبه)، ملی پوش اسنوکر ایران در دور دوم این مسابقات با جو پری انگلستانی به رقابت پرداخت که در آخر با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد. این رقابت بسیار نزدیک دنبال شد اما نماینده ایران توانست این حریف قدرتمند را شکست دهد.
حریف وفایی یکی از بهترین اسنوکربازان جهان بود و رده ۱۶ بهترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد. همچنین ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۳۹ حرفه ای‌هاست. 
وفایی با این پیروزیباید در دور سوم به مصاف جیمی کلارک ولزی رود.
سهیل واحدی دیگر نماینده اسنوکر ایران  در دور نخستین با او کانر انگلیسی مسابقه داد. سهیل واحدی که در رده ۸۲ بهترین اسنوکربازان قرار دارد، در این بازی با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳  شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات بازماند. حریف انگلیسی واحدی در رده ۶۱ حرفه‌ای‌ قرار  داشت.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *