راه اندازی پایگاه قهرمانی والیبال نشسته در شهر بابک کرمان


راه اندازی پایگاه قهرمانی والیبال نشسته در شهر بابک کرمان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: با سرمایه گذاری خوبی که باشگاه مس شهر بابک کرمان در رشته والیبال نشسته انجام داده است به دنبال آن هستیم تا پایگاه قهرمانی والیبال نشسته را در این شهر راه اندازی کنیم.

هادی رضایی در گفت وگو با سادس، اظهار کرد: باشگاه مس شهر بابک کرمان چند سالی است که در رشته والیبال نشسته در کنار سایر رشته ها سرمایه گذاری خوبی انجام داده و در مسابقات لیگ شرکت می کند. امسال با سرمایه گذاری خوبی که در ورزش جانبازان و معلولان و به ویژه رشته والیبال نشسته مردان انجام داده، به دنبال آن است تا ضمن شرکت در مسابقات لیگ به آموزش مربیان والیبال نشسته استان کرمان بپردازد و استعدادیابی خوبی نیز در این رشته انجام دهد تا با شناسایی ورزشکاران مستعد بتواند در آینده پایگاه قهرمانی والیبال نشسته را در این استان راه اندازی کند.

وی گفت: طی قراردادی که با این باشگاه برای هدایت تیم والیبال نشسته این تیم برای یک فصل انجام دادم سعی دارم ضمن حضور پر قدرت والیبال نشسته این استان در مسابقات لیگ، کلاس های مربیگری و دانش افزایی نیز داشته باشیم تا در ارتقای سطح علمی مربیان این استان، گام های موثری بردارم.

رضایی خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری خوبی که این باشگاه امسال در رشته والیبال نشسته انجام داده است، سعی داریم ضمن حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته استعدادهای خوب این استان را شناسایی و در آینده به تیم ملی تزریق کنیم. هدف بر این است تا استان کرمان را در آینده به پایگاه قهرمانی والیبال نشسته تبدیل کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته نیز گفت: برای برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته ما چند بار درخواست برگزاری اردو را داشتیم که باید ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را به ما بدهد تا زودتر کار را شروع کنیم. من امیدوارم که در آبان ماه این شرایط فراهم شود تا ما بتوانیم اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته را برگزار کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *