علی نژاد: تنیس ایران با صد سال قدمت شرایط خوبی ندارد


علی نژاد: تنیس ایران با صد سال قدمت شرایط خوبی ندارد

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جایگاه تنیس ایران با قدمت بیش از صد سال شرایط خوبی ندارد و رییس فدراسیون باید وضعت خوبی را در پایان دوره خود رقم بزند.

به گزارش سادس  و به نقل از فدراسیون تنیس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس با ریاست  مهدی علی‌نژاد  به صورت وبینار در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این مجمع کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و داود عزیزی رییس فدراسیون حضور داشتند.

این مجمع با هدف بررسی عملکرد مالی و فنی فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های فدراسیون در سال جاری تشکیل شد و پس از ارائه گزارش داود عزیزی  رییس فدراسیون و گزارش‌های حسابرس، بازرس و خزانه داری، این گزارش‌ها مورد تایید مجمع واقع شد.

مهدی علی‌نژاد با بیان اینکه ورزش تنیس از پردرآمدترین و پرمخاطب‌ترین ورزش‌های دنیا محسوب می‌شود، نسبت به بهبود و ارتقا جایگاه این رشته در ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد که رییس جدید فدراسیون تنیس با توجه به توان و تجربه مدیریتی و همکاران خوب بتواند وضعیت خوبی را در پایان دوره چهارساله برای این رشته رقم بزند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وارت ورزش و جوانان، تربیت نیروی انسانی متخصص را برای پرورش استعدادها مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: فدراسیون تنیس باید در زمینه آموزش نیز با برنامه مدون نیروهای متخصص و حرفه‌ای را تربیت کند.

علی نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا که ورزش دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است، تصریح کرد: رشته تنیس به دلیل شرایط خاصی که دارد جزو اولین ورزش‌هایی بود که مجوز فعالیت و مسابقه گرفت و در ادامه نیز باید از این فرصت برای برنامه‌ریزی گسترده‌تر در راستای برگزاری رویدادهای مختلف و ایجاد شور و نشاط در جامعه بهره گرفت. درآمدهایی که در تنیس وجود دارد واقعا با بسیاری از رشته‌ها قابل مقایسه نیست اما جایگاه تنیس ایران با قدمت بیش از صد سال کجاست و چرا امروز شرایط خوبی نداریم؟

او ادامه داد:  آنچه مسلم است توقع داریم که رییس فدراسیون در پایان دوره چهارساله اتفاقات خوبی را در راستای توسعه و پیشرفت این رشته رقم بزند و با توجه به توانمندی مدیریتی داود عزیزی، تجارب ارزنده‌ای که در پست‌های قبلی مدیریتی دارد و با توجه به تیم خوبی که در زمینه همکاران دارد، می‌تواند وضعت خوبی را در پایان دوره خود رقم بزند .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری جام حذفی آقایان و بانوان اتفاق خوبی بود که فدراسیون رقم زد و امیدوارم همچنان با استمرار در برگزاری چنین رویدادهای که می‌تواند رونق تنیس ایران را به دنبال داشته باشد، وضعیت این رشته را بهبود ببخشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *