صادقی: لیگ برتر هندبال پویاتر شده است/ عرشی: بازیکنانم خیلی جوان هستند


صادقی: لیگ برتر هندبال پویاتر شده است/ عرشی: بازیکنانم خیلی جوان هستند

سرمربی تیم هندبال مس گرمان گفت: در این دوره از لیگ تیم‌های خوبی حضور دارند و مطمئنا لیگ پویاتر و بهتری را نسبت به سال قبل شاهد خواهیم بود.

به گزارش سادس، در دومین روز از مسابقات لیگ برتر هندبال دو تیم مس کرمان و هوانیروز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت مس کرمان توانست با حساب ۳۱ بر ۲۴ به برتری برسد. گفت و گوی سرمربی دو تیم در ادامه آمده است.

به گزارش سادس، حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان بعد از برتری تیمش در نخستین بازی لیگ برتر مقابل هوانیروز اظهار کرد: بازی خوبی بود، بازیکنان ما اوایل بازی را جدی نگرفتند، اما بازی را جمع و جور کردند و توانستند در نیمه اول اختلاف را بالا ببرند. در نیمه دوم  سعی کردیم از سایر بازیکنان هم استفاده کنیم تا در بازی های بعدی روند خوبی را داشته باشیم و بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. در کل بازی خوبی بود.

وی در خصوص دفاع از عنوان قهرمانی تیمش گفت: ما که مدعی قهرمانی هستیم و باید از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم ولی این دوره تیم‌های خوبی در لیگ هستند. مطمئنا لیگ پویاتر و بهتر از سال قبل خواهد بود. تیم‌ها با قدرت تمام آمده اند و من امیدوارم تیمم نتیجه لازم را بگیرد.

به گزارش سادس، سروش عرشی، سرمربی هوانیروز نیز بعد از بازی نخست تیمش مقابل مس کرمان در لیگ برتر هندبال اظهار کرد:   بازیکنان من خیلی جوان هستند و افتخار هم می‌کنم با آن‌ها کار می‌کنم. آن‌ها را تشویق می‌کردم تا از جو مسابقات در فدراسیون ترس نداشته باشند.  اول بازی هم کمی سراسیمه شدند ولی نیمه دوم خداراشکر بازی که من می‌خواستم را ارایه و تاکتیک‌های لازم را اجرا کردند.

وی گفت: مس سال گذشته قهرمان لیگ شد و این روی بازیکنان من تاثیر داشت. بازیکنان من فقط دو نفرشان تاکنون در این سالن و در کل در لیگ برتر بازی کرده بودند. بین دو نیمه با آن‌ها صحبت کردم و گفتم باخت برای ماست ولی دوست دارم خوب بازی کنید. خوب هم بازی کردند ترسشان هم ریخت و قول می‌دهم از بازی‌های بعدی بهتر هم بشوند. بازی خوبی بود دست داوران هم درد نکند از فدراسیون هم تشکر می‌کنم که شرایط انجام بازی‌ها را در این شرایط فراهم کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *