طارق: امیدوارم عراق همراه بحرین صعود کند


طارق: امیدوارم عراق همراه بحرین صعود کند

هافبک عراقی پیشین استقلال امیدوار است این تیم همراه بحرین به مرحله بعد انتخابی جام جهانی صعود کند.

به گزارش سادس به نقل از سایت فیفا، همام طارق، هافبک عراقی که پیشینه بازی در استقلال را نیز در  کارنامه خود دارد، درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورش گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و در صدر جدول قرار داریم. می‌خواهیم هر ۳ دیدار باقی مانده را نیز ببریم و به عنوان تیم اول به مرحله بعد برسیم. این نسل بازیکنان عراق ارزش خودشان را اثبات کردند. 

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما توانستیم در دو دیدار برابر بحرین با این تیم مساوی کنیم.  بحرین پیشرفت‌های خوبی داشته و قهرمان غرب آسیا شده است و نتیجه بدی نگرفتیم. امیدوارم همراه این تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال برسیم. ایران نیز همیشه تیم مدعی صعود است ولی ما توانستیم در اردن این تیم را ببریم. گل دوم ما در وقت اضافه نتیجه تلاش زیاد ما بود. شکست ایران برابر بحرین آن‌ها را در شرایط بحرانی قرار داده است و می‌دانیم ایران قبل از بازی با بحرین هر ۹ امتیاز را می‌خواهد. ما آماده دیدار با ایران هستیم.

رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر در آسیا به تعویق افتاده است و به همین دلیل تیم ملی فوتبال ایران با یک بازی کم‌تر نسبت به عراق و بحرین در رده سوم گروه خود قرار دارد.

تیم ملی فوتبال عراق تنها یک بار در سال ۱۹۸۶ به جام جهانی فوتبال صعود کرده است. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *