زیرساخت‌های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقاء یافت


سادس/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه پهنای باند اکثر مراکز روستایی در شهرستان سروآباد گفت: با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و تامین نیازهای مخابراتی مشتریان، زیر ساخت های شبکه دیتا در این شهرستان ارتقا یافته و تقویت شدند.

آزاد حکمت با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت های لازم است اظهار کرد: به همین منظور و با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و توسعه آنها ، زیرساخت شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافته است.
حکمت، برگردان UPLINK (پهنای باند اینترنت ودیتا) این شهرستان از مسیر مریوان به مسیر مرکز چمران سنندج، با تامین زیرساخت و لینک 1G را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام و عنوان کرد: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتا در شهرستان سروآباد شده است.
وی اجرای عملیات های فنی از جمله تغییر ارتباط روتر سروآباد و سوییچ مرکز از الکتریکال به اپتیکال که کمک بسیار موثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند داخلی خواهد نمود را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و خاطر نشان ساخت: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مختلف مخابراتی یکی از استراتژی‌های منطقه است که با بهره گیری از دانش ،تخصص و توان پرسنل برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه شرایط و زیرساخت های لازم برای بهره مندی مشتریان مخابراتی در شهرستان سروآباد از سرویس ADSL فراهم است افزود: در حال حاضر تعداد 5 هزار و 88 پورت ADSL منصوبه در این شهرستان وجود دارد که تعداد 3 هزار و 952 پورت آن واگذار شده است.
حکمت آمادگی مخابرات منطقه کردستان، برای واگذاری پورت های جدید به متقاضیان را یادآور شد و عنوان کرد: مشتریان پس از ثبت درخواست خود و انجام مراحل اداری می توانند از خدمات و سرویس های مبتنی بر این بستر بهره مند شوند.
وی ضمن تشریح اقدامات و پروژه های انجام شده در راستای بهره مندی روستا نشینان از ADSL مخابرات دراین شهرستان گفت: در حال حاضر تعداد 30 روستای شهرستان سروآباد دارای ADSL هستند.
وی در پایان یادآور شد:پروژه های مختلف مخابراتی با هدف ارتقا، توسعه و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در شهرستان سروآباد، تعریف و تدوین شده است که براساس کارشناسی های صورت گرفته و اولویت بندی آنها، اجرایی و عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *