نيروي انتظامي در رسيدگي به امور ايثارگران سابقه خوبي دارد

مدير كل بنياد شهيد استان گيلان گفت: نيروي انتظامي در رسيدگي به امور ايثارگران سابقه بسيار خوبي دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “عبدالله پاكاري” در نشست تعاملي با فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه نيروي انتظامي در رسيدگي به امور ايثارگران سابقه بسيار خوبي دارد، گفت: همه ما بايد در خط مقدم حفظ نظام به مردم خدمت كنيم.

مدير كل بنياد شهيد استان گيلان با اعلام اينكه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت امروزه بيشتر از هر زمان ديگري مفيد و كارساز است، افزود: اهداف بنياد شهيد و نيروي انتظامي مشترك بوده و بايد بعضي از ناهماهنگي را از ميان برداريم.

سردار محمدرضا ميرحيدري در اين ديدار با اعلام آمادگي پليس بر تعامل و همكاري با بنياد شهيد، گفت: نيروي انتظامي با توجه به نوع ماموريت ها كار بسيار زيادي در تامين امنيت دارد.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه در شهادت در نيروي انتظامي هميشه باز است، افزود: بنياد شهيد و امور ايثار گران تعامل مناسبي با نيروي انتظامي دارد.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: پليس در محدوده هاي ترافيكي و محل هاي پارك ممنوع، مكان هاي مشخصي را براي رفاه حال جانبازان تدارك ديده است.

سردار ميرحيدري با بيان اينكه ماموريت هاي ناجا در مناطق مرزي و درون مرزي بسيار زياد بوده و سازمان هاي حمايتي بايد توجه بيشتري به نيروي انتظامي داشته باشند، اظهار داشت: نيروهاي متعهد و مكتبي بايد بيش از پيش مورد حمايت قرار گرفته تا با انگيزه بيشتري به خدمت ادامه دهند.

فرمانده انتظامي استان گيلان، خواستار فعاليت بيشتر دستگاه ها در حوزه هاي فرهنگي شد و گفت: نيروي انتظامي در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي نيز كمك حال ديگر دستگاه هاي مسئول شده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *