اعتراف به جنایت مرد آمریکایی پس از 13 سال

مردی در کارولینای جنوبی که بیش از یک دهه گذشته، دست کم هفت تن را به قتل رسانده است، به جرم خود اعتراف کرد.

 

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری “آسوشیتدپرس”، مقامات ایالت کارولینای جنوبی می گویند راز جنایات مردی که بیش از یک دهه پیش دست کم هفت تن را کشته و این جنایات را پنهان نگهداشته بود با پیدا شدن زنی درون یک کانتینر انباری که از گردن به زنجیر کشیده شد بود، بر ملا شد.

“تاد کولپ” پس از دستگیری به کشتاری اعتراف کرد که از سال 2003 پرونده آن بسته نشده بود. او به قتل مالک، مسئول خدمات مشتریان، مکانیک و حسابدار یک فروشگاه موتورسیکلت در “اسپارتانبرگ کانتی” اعتراف کرد.

کولپ همچنین مکان دفن دو تن دیگر از قربانیانش را به ماموران پلیس نشان داد. یکی از این دو جسد متعلق به “چارلز کارور” 35 ساله از دوستان زنی است که پیشتر در کانتینر انباری پیدا شده بود. این دو حوالی 31آگوست مفقود شده بودند. به گفته کلانتر اسپارتانبرگ کانتی احتمال پیدا شدن اجساد دیگر وجود دارد.

همسر یکی از قربانیان کشتار سال 2003 به پلیس گفت کولپ یکی از مشتریان پرخاشگر و تندخوی فروشگاه آنها بوده و بارها به آنجا سر زده است.

کولپ پیشتر در سن 15 سالگی به جرم هتک حرمت یک دختر 14 ساله با استفاده از سلاح گرم و تهدید وی به قتل خواهر و برادرانش در صورت تماس با پلیس، به زندان افتاد و 15 سال بعد در سال 2001 آزاد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *