ورود نیروهای جدید و جوان به سازمان پژوهش آموزش و پرورش


رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن مروری بر اقدامات تحولی این سازمان، به کار بر روی راهنماهای تحولی برنامه درسی اشاره کرد و گفت: این راهنماها در ۱۱ حوزه تربیت و یادگیری و بخش فنی و حرفه ای تولید می شوند و بهمن ماه نهایی می شوند و به اتمام می رسند.

به گزارش سادس، حسن ملکی در نشستی خبری با اشاره به اقدامات تحولی در سازمان پژوهش اظهار کرد: موضوع تحول بر اساس برنامه درسی ملی و سندتحول راهبرد اصلی ماست.

وی افزود: اگر توفیقات لازم را به دست بیاوریم و با تدوین برنامه های درسی مطلوب دانش آموزان تحول یافته تربیت کنیم و آنها را به شهروندانی مومن و مبتکر و خلاق تبدیل کنیم، به ماموریت هایمان دست یافته ایم. 

وی به کار بر روی راهنماهای تحولی برنامه درسی اشاره کرد و گفت: این راهنماها در ۱۱ حوزه تربیت و یادگیری و بخش فنی و حرفه ای تولید می شوند و بهمن ماه نهایی می شوند و به اتمام می رسند.

ملکی ادامه داد: اقدام دیگر تغییر ساختار سازمان متناسب با برنامه های تحولی است که در هیئت امنای سازمان به تصویب رسیده است و چهار دفتر جدید به ساختار تشکیلاتی کنونی اضافه شده است. 

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از شناسایی و ورود نیروهای جدید، مومن، جوان و انقلابی و متخصص خبر داد و گفت: طبیعی است که عده ای بازنشسته می شوند و اگر سازمان بخواهد متناسب با آرمان هایش پیش برود باید به نیروی مبتکر، خلاق و مومن مجهز شود. 

وی افزود: اقدام دیگر، آموزش کارشناسان است. تا کنون شش کارگاه آموزشی مفید را با رویکرد فطرت گرایی توحیدی برگزار کرده ایم که رویکرد برنامه ریزی درسی کنونی ماست. محور دوم انتشار مجموعه معارف انقلاب اسلامی و کتاب های درسی است که هفته گذشته رونمایی شد. 

ادامه دارد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *