چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم


چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم

سادس/لرستان رئیس فدراسیون بسکتبال می‌گوید: در بخش اداری چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم.

رامین طباطبایی، ۱۸ شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی خیلی برای ما مهم است و برنامه‌های زیادی در این خصوص داریم اما به‌عنوان مثال هنوز نتوانسته‌ایم با آموزش و پروش تعامل داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در بخش اداری چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم، چون اجازه نمی‌دهند که مربیان ما به مدارس ورود و استعدادیابی کنند.

طباطبایی با بیان اینکه انتظار داریم آموزش و پرورش در بحث استعدایابی به ما کمک کند و اجازه دهد مربیان ما به مدراس بروند، تاکید کرد: نباید به مسابقات آموزشگاهی دل ببندیم، چون خیلی مفید نیست و می‌توانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر توسعه این رشته، اضافه کرد: با مدیر یک شرکت رایزنی کرده‌ایم و قصد دارد تمام پارک‌های تهران را به سبد بسکتبال مجهز کند و می‌گوید چون هدفش کمک به این رشته است پس از تهران در سراسر کشور این کار را انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت‌ها، یادآور شد: بیش از ۲۵ استان ما خانه بسکتبال دارند و از لحاظ فضای تمرین با مشکل مواجه نیستند.

طباطبایی با اشاره به سابقه درخشان بسکتبال لرستان، تصریح کرد: مردم این استان از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی برای بسکتبال دارند و باید با استعدادیابی درست و اصولی کاری کنیم که بسکتبال لرستان بار دیگر به جایگاه اصلی خودش برگردد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *