توزیع ۵۰ سبد کالا بین بیماران سخت‌درمان و نیازمند ملایر


توزیع ۵۰ سبد کالا بین بیماران سخت‌درمان و نیازمند ملایر

سادس/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از توزیع ۵۰ سبد کالا شامل مرغ، برنج ، روغن ، مایع ظرفشویی، ماسک، گوشت گوسفندی گَرم و رب گوجه‌فرنگی در بین بیماران نیازمند خبر داد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌و گو با سادس، با بیان اینکه ارزش هر بسته موادغذایی ۲۶۰ هزار تومان بوده است، گفت: همچنین از محل نذوران خیرین به مناسبت ماه محرم، دو گوسفند ذبح و گوشت آن در بین بیماران سخت درمان و نیازمند ملایر توزیع شد.

وی با بیان اینکه در ماه محرم صفر آمده دریافت نذروات مردم هستیم، ادامه داد: خیرین و شهروندان می‌توانند نذورات خود را به صورت اقلام و موادغذایی خشک در اختیار مجمع گذاشته و یا در قالب وجوه نقدی به حساب مجمع واریز کنند تا صرف بیماران نیازمند شود و گزارش عملکرد به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد. 

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در ادامه با بیان اینکه از بدو تأسیس تاکنون به همت خیرین سلامت شهرستان اقدامات ماندگار فراوانی در راستای کاهش آلام و مشکلات بیماران نیازمند صورت گرفته است، تصریح کرد: طی این سال‌ها مجمع خیرین سلامت ملایر با عملکرد خود در میان مردم اعتمادسازی کرده است و این را عیناً به منصه ظهور رساندیم.

آذرهمایون با تأکید بر اینکه می‌طلبد که خیرین پا در این عرصه بگذارند و کمک حال دولت باشند، افزود: انقلاب بزرگی در حوزه بهداشت و درمان ملایر به دست خیرین سلامت رقم خورده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *