یک سال از آخرین گل گرت بیل در لالیگا گذشت


یک سال از آخرین گل گرت بیل در لالیگا گذشت

آخرین باری که مهاجم رئال مادرید در لالیگا گلزنی کرد یکم سپتامبر ۲۰۱۹ بود.

به گزارش سادس و به نقل از آس، گرت بیل در حالی غرق بدترین لحظات خود در رئال مادرید است در تمرینات تیم ملی ولز لبخند بر لب دارد. او می تواند امروز را جشن بگیرد چون یک سال از آخرین گلش در لالیگا می گذرد. در حقیقت تنها گل هایی که توانست به ثمر برساند. دبل مهاجم رئال مادرید مانع از نخستین شکست سفیدپوشان در فصل ۲۰-۲۰۱۹ شد.  

بازیکن شماره یازده مادرید باید در طول پیش فصل به حرف زین الدین زیدان گوش می کرد که سرمربی فرانسوی گفت: “اگر می خواهی فردا تیم را ترک کنی بهتر است” بیل در یکم سپتامبر برابر ویارئال در ترکیب اصلی قرار گرفت. او پیش از پایان نیمه نخست در یک همکاری با لوکا یوویچ و لوکاس واسکس گلزنی کرد و  گل دیگری را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد. مهاجم ولزی لحظاتی بعد با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما توانسته بود تیمش را نجات دهد. 

آن دو گلی که به ثمر رساند تعداد گل هایش را با پیراهن رئال مادرید به ۱۰۴ رساند و با رکورد رونالدو نازاریو برابر شد. با این حال مهاجم برزیلی در ۱۷۷ بازی به چنین رکوردی رسید اما بازیکن ولزی به ۲۳۴ دیدار نیاز داشت. کسی تصور نمی کرد آن دو گل آخرین گل های بیل در لالیگا باشد اما این اتفاق رخ داد. 

مهاجم مادرید پس از آن مدام در فهرست تیم حضور داشت اما با شروع سال ۲۰۲۰ شرایط کاملا فرق کرد. او به دلیل بیماری نتوانست تیمش را در سوپرجام اسپانیا همراهی کند. سپس با مشکل عضلانی روبرو شد و دوباره رابطه اش با زیدان خراب شد تا جایی که درخواست کرد در دو بازی آخر لالیگا در فهرست قرار نگیرد. 

نکته جالب اینجاست که اکنون هفت سال از حضورش در مادرید می گذرد. او در اواخر آگوست ۲۰۱۳ به سفیدپوشان پیوست و در دوم سپتامبر مراسم معارفه اش برگزار شد. بیل برابر ویارئال نخستین بازی اش را انجام داد. اکنون هفت سال بعد زیدان مهاجم ولزی را نمی خواهد اما بیل نمی خواهد خانه سفید را ترک کند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *