عمده غیاثی: استارت لیگ والیبال برای تیم‌ها سخت است


عمده غیاثی: استارت لیگ والیبال برای تیم‌ها سخت است

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: به دلیل طولانی شدن تعطیلی والیبال، بازیکنان از شرایط مسابقه دور شدند که‌ این موضوع کار را در آغاز مسابقات سخت‌تر می‌کند.

محمد عمده‌ غیاثی در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط تیم شهداب یزد برای شروع لیگ برتر والیبال، توضیح داد: خدا را شکر با این وضعیت بیماری که در کشور حاکم بود تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و همه اعضای تیم سالم هستیم. در واقع همین که بازیکنان ما سالم هستند جای شکر دارد. به تازگی از تمرینات بدنسازی خارج شده‌ایم و دو بازی دوستانه با تیم سپاهان داشتیم که با نقاط قوت و ضعف تیم آشنا شدیم.

او ادامه داد: این هفته هم دو بازی دوستانه دیگر با تیم شهرداری ورامین داریم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. پس از آن‌ هم خود را برای شروع لیگ مهیا می‌کنیم.

سرمربی تیم شهداب یزد، درباره پیش بینی خود از کیفیت لیگ امسال نیز گفت: این تعطیلی طولانی مدت قطعا روی شروع بازی‌ها تاثیر خواهد گذاشت، تقریبا اکثر تیم‌ها در زمان مقرر تمرینات را شروع کردند، اما دوری بازیکنان از شرایط‌ مسابقه با توجه به شرایط بیماری طولانی شد که در روند بازگشت آن‌ها به شرایط مسابقه تاثیر گذار است. 

او با تاکید بر اینکه ابتدای لیگ کار تا حدودی سخت است، افزود: البته بازیکنان در طول مسابقات به آن شرایط مد نظر می‌رسند و مهم ثبات داشتن در طول فصل است. شروع خیلی مهم نیست و تنها باید در طول فصل ثبات کافی داشت.

عمده‌ غیاثی راجع به سید بندی شدن لیگ نیز گفت: بالاخره موضوعی بود که در مراسم قرعه‌کشی لیگ مطرح شد، اما شخصا فکر نمی‌کنم که تاثیر خیلی زیادی روی نتایج تیم ها داشته باشد چرا که بازی‌ها رفت‌ و برگشت هستند. بحثی که هست این بود که ما پیشنهاد دادیم بخاطر وضعیت خاص فصل پیش رو، تعداد بازیکنان هر تیم در لیست اعلامی بیش از ۲۰ بازیکن باشد تا خدایی نکرده در صورت بروز مشکل احتمالی برای بازیکنان هر تیمی، بازیکن‌ جانشین داشته باشند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او در پایان گفت: من فکر نمی‌کنم که این موضوع بار مالی زیادی هم روی دوش باشگاه‌ها بگذارد. به هرحال با این تعداد تیم در آن شرایط باشگاه‌ها باید بازیکنان جوان به خدمت بگیرند که هزینه زیادی نداشته و اتفاق خوبی هم بود. به هر حال فرصتی هم برای جوان‌ترها فراهم می‌شد که بیشتر محک بخورند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *