مظلومی: عملکرد موفقی در اجرای برنامه های نابینایان و کم بینایان نداشتیم


مظلومی: عملکرد موفقی در اجرای برنامه های نابینایان و کم بینایان نداشتیم

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: در اجرای برنامه پیش بینی شده در نیمه اول سال عملکرد موفقی نداشتیم و منتظر هستیم تا ببینیم شرایط از نظر کرونا چگونه رقم خواهد خورد تا برنامه خود را اجرا کنیم.

محمدرضا مظلومی در گفت وگو با سادس، اظهار کرد: هر چقدر از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز تلاش کردیم برنامه های خود را از طریق فضای مجازی پیش ببریم اما در نیمه اول سال تمام برنامه های که پیش بینی کرده بودیم نتوانستیم به درستی اجرا کنیم و آنهایی که امکان برگزاری از طریق فضای مجازی داشت برگزار کردیم. امیدوارم که در نیمه دوم سال شرایط به گونه ای باشد که مشکلی برای اجرای برنامه های خود نداشته باشیم.

وی درباره بودجه فدراسیون در سال جاری گفت: سه شنبه این هفته با وزارت ورزش در خصوص بودجه فدراسیون جلسه ای خواهیم داشت تا وضعیت بودجه فدراسیون در سال جاری مشخص شود. هر چند در سال گذشته نیز سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون بودجه پیش بینی شده تنها ۷۰ درصد محقق شد. امسال با توجه به اینکه وضعیت اقتصاد کشور از نظر کرونا شرایط مناسبی ندارد دقیقا نمی دانم چه بودجه ای به فدراسیون نابینایان و کم بینایان اختصاص داده خواهد شد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییر زمان بازی های پارالمپیک آیا امکان حضور تیم فوتبال پنج نفره در توکیو وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: در سال گذشته چون تیم تایلند جایگزین تیم ایران شد پرونده فوتبال پنج نفره بسته شده و تکلیف هشت تیم راه یافته به پارالمپیک توکیو مشخص شد. بنابراین امکان حضور دوباره تیم فوتبال هفت نفره ایران در توکیو وجود ندارد مگر اینکه تیمی بخواهد از شرکت در این رقابت ها انصراف بدهد و آن نیز بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که بخواهد تیم فوتبال پنج نفره را به بازی های توکیو اعزام کند یا خیر؟

مظلومی پیرامون این پرسش که در حال حاضر در چه رشته هایی موفق به کسب سهمیه شده اید، افزود: ما تنها در دو رشته دومیدانی و جودو کسب سهمیه کردیم که امیدوارم بتوانیم در این دو رشته تعداد نفرات اعزامی را افزایش دهیم. در حال حاضر دو نفر در دو میدانی و دو نفر در جودو سهمیه کسب کردند که احتمال افزایش سهمیه در هر دو رشته وجود دارد.

وی در پایان گفت: چهار ورزشکار پارالمپیکی نابینایان و کم بینایان تا به امروز تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک بودند و مشکلی برای آماده سازی ورزشکاران در شرایط کرونایی نداشتیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *