پرداخت تسهيلات با اعتبارسنجي دقيق به مشتريان”ثامن”

درجلسه روساي شعب سرپرستي خراسان رضوي عنوان شد:پرداخت تسهيلات با اعتبار سنجي دقيق مشتريان سبب کاهش مطالبات و جلب رضايت مشتريان و سهامداران مي شود.

به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ در جلسه روساي شعب سرپرستي خراسان رضوي از بازاريابي به‌عنوان يکي از مؤلف‌هاي مهم در جذب منابع ياد شد.

بر اساس اين گزارش هدف بانک‌ها و مؤسسات اعتباري، در فضاي رقابتي امروز انجام سريع امور و اتلاف نشدن وقت مشتريان است که سياست عدم تمرکز و ايجاد تغييرات در ساختار”ثامن” نيز در راستا بهبود روند حرکت ثامن و افزايش اختيارات سرپرستي‌ها و افزايش خدمت رساني به مشتريان اجرايي شده است.

حجت اله دادپور يکي از مديران سرپرستي خراسان رضوي در اين جلسه علت رشد منابع تعدادي از شعب را توجه ويژه به بخش تسهيلات و فعاليت در افتتاح حساب‌هاي جديد دانست .

دادپور بابيان اينکه کنترل مطالبات با حفظ نقدينگي موجب افزايش سرعت گردش پول و پرداخت تسهيلات جديد به مشتريان مي‌شود افزود : کنترل مطالبات و اجراي صحيح برنامه پيگيري و وصول مطالبات منوط به عدم رشد مطالبات معوق و سودآوري ثامن مي‌شود .

در انتها خاطرنشان شد: مشتريان انتظار دارند مديران و کارکنان شعبه به‌عنوان راهنما و مشاوران آنها با برخوردي مناسب، خدمات مشاوره‌اي درخور ارائه کنند. اين امر موجب ايجاد زمينه‌هاي جلب ، جذب ، اعتماد و اطمينان و تبديل آنان به مشتريان دائمي مي‌شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *