یحیی توره: گواردیولا باید سیتی را قهرمان اروپا می‌کرد


یحیی توره: گواردیولا باید سیتی را قهرمان اروپا می‌کرد

هافبک پیشین منچسترسیتی توانایی‌های پپ گواردیولا در هدایت این تیم را زیر سوال برد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، یک فصل دیگر با ناکامی برای منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به پایان رسید و این تیم پرستاره به دست لیون از لیگ قهرمانان کنار رفت. یحیی توره که ارتباط چندان خوبی با گواردیولا ندارد با زیر سوال بردن توانایی‌های مربی اسپانیایی گفت: اگر این بارسلونا بود یا شاید رئال مادرید، مطمئناً او دچار مشکل می‌شد. او همه چیزهایی که برای قهرمانی نیاز بود را داشت ولی چرا نتوانست سیتی را قهرمان کند؟ برای من، او در سطح یورگن کلوپ و زین الدین زیدان قرار دارد اما این به عهده باشگاه است. من سیتی را می‌شناسم. آن‌ها می‌توانند هر مربی را که می‌خواهند داشته باشند زیرا همه می‌دانند که برای انجام این کار پول خوبی دریافت کرده‌اند. مردم بعضی مواقع می‌گوید او فقط به لیگ آمده است که قهرمان شود. شما نمی‌توانید در این باره دروغ بگویید زیرا بودجه باشگاه سال به سال به وی اعطا می‌شود، او باید لیگ قهرمانان را نیز داشته باشد و در آن به قهرمانی می‌رسید.

یحیی توره و پپ گواردیولا در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر مشاجره داشتند و پای مدیربرنامه‌های دو طرف نیز به میان آمد و بعد از آن توره از سیتی جدا شد. در ۸ سالی که این هافبک در سیتی بود او نتوانست قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و تنها یک بار با هدایت پیگرینی به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسید.

توره در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: سیتی ظرفیت مالی بالایی دارد و گواردیولا این موضوع را به خوبی می‌داند ولی در پیش برد اهدافش در این تیم به مشکل خورده است. این که او نتوانست بعد از چندین سال حضور در سیتی این تیم را به نیمه نهایی ببرد یک ناکامی بزرگ برای او تلقی می‌شود که قطعا مدیران سیتی نیز به این موضوع واقف هستند. هواداران فقط تیمی نمی‌خواهند که در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد بلکه این تیم می‌بایست در اروپا نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *