مربی تپانچه: درصدد تدارک یک سفر به آلمان هستیم/فروغی ضعف جسمانی دارد


مربی تپانچه: درصدد تدارک یک سفر به آلمان هستیم/فروغی ضعف جسمانی دارد

محسن نصر اصفهانی می‌گوید برای تهیه تجهیزات و سلاح تیراندازان نیاز به حضور در یک تورنمنت در کشورهای مثل آلمان وجود دارد.

مربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با سادس در مورد شرایط ملی‌پوشان بعد از چند روز استراحت اظهار کرد: همیشه بین اردوها یک هفته استراحت داریم. نگذاشتیم که مدت استراحت خیلی زیاد شود و فاصله بیفتد. در حال حاضر هم رستمیان در حال تمرین در مجموعه ورزشی آزادی است. تنها مشکلاتی به خاطر تامین مهمات همچون فشنگ داریم که امیدواریم حل شود.  

محسن نصر اصفهانی در ادامه در خصوص شرایط جواد فروغی بعد از طی دوره نقاهت ویروس کرونا گفت: در حال حاضر فروغی هم دوره نقاهتش را طی می‌کند. قرار است یک هفته استراحت کند. تست دومش منفی شد اما از لحاظ جسمانی ضعف دارد. به او تمرینات بدنسازی دادیم تا انجام دهد و بدنش آماده شود تا بعد برای ادامه تمرینات به تیم ملحق شود.

وی در پاسخ به این سوال که چطور می‌توان مشکلات مهمات را رفع کرد گفت: فشنگ داخلی نه برای تمرین و نه برای مسابقه مناسب نیست و باید آن را از کشورهایی همچون آلمان یا انگلیس تهیه کرد. در حال حاضر که مشکلاتی وجود دارد اما قرار است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک سفر به آلمان داشته باشیم. یعنی بتوانیم در یک مسابقه یا اردوی خارجی شرکت کنیم تا بتوانیم مهمات خود را نیز تهیه کنیم. البته این موضوع در حد صحبت بوده و هنوز نهایی نشده است.

مربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که وضعیت سلاح‌هایی که قرار بود از شرکت‌های سازنده به ورزشکاران المپیکی داده شود چه شد گفت: اگر بتوانیم در یک تورنمنت غیر رسمی در این کشورها شرکت کنیم خیلی خوب است چون هم می توانیم تجهیزات بخریم و هم سلاح‌ها را دریافت کنیم. به همین دلیل است که قرار است یک سفر انجام شود.

نصر اصفهانی با بیان این مطلب به سادس گفت: تیراندازان المپیکی با انگیزه در حال تمرین هستند. البته علی‌نژاد قول‌هایی داده است و حقوقی برای تیراندازان در نظر گرفته است که اگر محقق شود انگیزه آن‌ها بیشتر خواهد شد. در بازدیدی که علی‌نژاد از فدراسیون تیراندازی داشت قرار شد فدراسیون ماهانه مبلغ 2 میلیون تومان برای تیراندازان المپیکی پرداخت کند. اگر این حقوق محقق شود حداقل بخشی از هزینه‌های ناشی از تمرینات بدنسازی و .. ورزشکاران تامین می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ جدا از حقوق 5 میلیونی کمیته المپیک است گفت: آن مبلغ که پاداش المپین ها است. علی‌نژاد در بازدید از فدراسیون دستور پرداخت این حقوق را به فدراسیون داد و امروز (چهارشنبه) هم خانم فرهادی زاد برای بازدید به فدراسیون آمد و دوباره موضوع مطرح شد و گفتند که پیگیر هستند. باید تلاش شود تا حقوق تیراندازان پرداخت شود و آن‌ها با انگیزه بیشتری تمرین کنند. قرار است این حقوق از بودجه‌ای که وزارت ورزش برای فدراسیون‌ها در نظر گرفته پرداخت شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *