باقرزاده: هورسان تابع فدراسیون ‌والیبال است/ مخاطب‌های خاص را در سالن‌ها حفظ کنیم


باقرزاده: هورسان تابع فدراسیون ‌والیبال است/ مخاطب‌های خاص را در سالن‌ها حفظ کنیم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: ما در همه زمینه‌ها تابع سیاست‌های فدراسیون والیبال هستیم، اما امیدوارم حتی با وجود این کرونا هم مخاطب‌های خاص این رشته‌ را با ظرفیت محدود، در سالن‌ها حفظ کنیم.

عارف باقرزاده در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط تیم والیبال تازه لیگ برتری شده هورسان رامسر برای فصل پیش رو، توضیح داد: ترکیب تیم ما متشکل از جوان و باتجربه‌ها است که با توجه به هدف و بودجه مالی باشگاه جذب شده‌اند، سعی کرده‌ایم بازیکنان طراز اول در سطح بودجه خود جذب کنیم که خوشبختانه خریدهای بدی هم نبودند. حتی کادرفنی تیم ما نیز شامل نفرات جوان است که سعی دارد عملکرد خوبی را از خود در لیگ به جای بگذارد. تقریبا ۵۰ درصد بازیکنان ما فصل قبل در لیگ بوده‌اند و ما سعی کردیم منتخبی از بهترین‌های دسته یک را جذب کنیم که ان‌شاءالله بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند.

او درباره عملکرد خوب باشگاه هورسان رامسر در بحث مدیریت نیز توضیح داد: ما جزو اولین تیم‌هایی بودیم که روز قبل از قرعه‌کشی همه‌ مدارک‌ خود را آماده و به تعهدات خود عمل کردیم. تقریبا ۸ روز هم بود تمرینات ما شروع شده بود که ۲۰ درصد قرار داد بازیکنان را پرداخت کردیم، هرچند که شاید مبالغ قراردادهای ما مانند سایر تیم‌ها بالا نیست. شاید از نظر مالی ضعیف هستیم، اما از نظر فنی سعی میکنیم در حد سایر تیم‌ها ظاهر شویم. ۴۰ تا ۵۰ روز است که تمرینات را شروع کرده‌ایم، در حال حاضر ‌ کارهای عمومی و فنی را پیکیری می‌کنیم.

سرمربی تیم هورسان، درباره بازیکن خارجی این تیم نیز گفت: این بازیکن برزیلی که به تیم اضافه شده در پست پشت خط زن بازی می‌کند. خوشبختانه وقتی عملکرد او در تمرینات را با فیلم‌هایی که ازش دیده بودیم مقایسه کردیم، همان چیزی است که دیده بودیم. البته ما یک بازیکن خارجی دیگر هم در پست دریافت کننده جذب می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه با مشکل ارزی رو به رو نمی‌شود؟ توضیح داد: ان‌شاءالله که به مشکل ارزی نمی‌خوریم. معمولا اینطور بوده که در زمان نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری هزینه‌ها از نظر مسکن و ارز کاهش پیدا می‌کند، امیدواریم که به مشکل نخوریم. خدا را شکر شرایط خوبی از نظر تیمی داریم و سعی می‌کنیم بازی تدارکاتی نیز انجام دهیم تا با تیمی منسجم وارد لیگ شویم.

باقرزاده درباره سیدبندی لیگ نیز گفت: در واقع ما اعتراضی نکردیم چون با سیاست‌های فدراسیون‌ پیش می‌رویم. برای ما ملاک سیاست فدراسیون است، اما قطعا این سیدبندی برای یک تعداد از تیم‌ها خوب و برای برخی تیم‌ها بد بود. اگر طبق روال ‌گذشته بود شاید تیم‌های مدعی در هفته‌های اول با هم بازی می‌کردند که این چالش با سیدبندی لیگ از جلوی راه آن‌ها برداشته شد. الان دیگر مدعی‌ها در هفته‌های اول به مصاف یکدیگر نمی‌روند، اما ما همانطور که گفتیم تابع سیاست فدراسیون هستیم و همین ‌که مسابقات با وجود کرونا شروع شود، برای ما قابل قبول است.

او در پایان، راجع به زیرساخت‌های والیبال ایران برای پیگیری مسابقات در شرایط کرونایی نیز اظهار کرد: ما و فدراسیون ‌والیبال تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و هر قوانینی که اعلام شود را اجرا می‌کنیم، اما امیدوارم که تا شروع بازی‌ها یک مقدار وضعیت کرونا بهتر شود تا ما بتوانیم مخاطب‌های خاص والیبال را در سالن‌ها ببینیم. اگر شرایط طوری فراهم شود که مخاطب‌های خاص را با ظرفیت‌های ‌کم در سالن‌ها ببینیم خیلی خوب است. خیلی خوب است که نفراتی چون پیشکسوتان و کارشناسان در سالن ‌ها حفظ شوند. در این زمینه پیشنهادی هم به فدراسیون داده‌ایم تا در بازی‌هایی که هورسان میزبان است آن را اجرایی کنیم، اما باید منتظر تصمیم مسئولان بود که ان‌شاءالله مورد موافقت قرار بگیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *