بدقولی دانشگاه آزاد در تسویه حساب قرارداد وزنه برداران


بدقولی دانشگاه آزاد در تسویه حساب قرارداد وزنه برداران

با وجود اینکه لیگ برتر وزنه برداری سه ماه است تعیین تکلیف شده اما دانشگاه آزاد هنوز با وزنه برداران خود تسویه حساب نکرده است.

به گزارش سادس، لیگ برتر وزنه برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون برگزاری فینال به پایان رسید و تیم بازار بزرگ ایران قهرمان شد و تیم دانشگاه آزاد مقام نایب قهرمانی را به دست آورد. با وجود اینکه لیگ برتر وزنه برداری در اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شد اما هنوز دانشگاه آزاد با وزنه برداران و کادرفنی خود تسویه حساب نکرده است.
این در حالی است که گفته می شود بدهی باقی مانده دانشگاه آزاد به کل تیم وزنه برداری خود ۱۵۰ میلیون تومان می شود.

امیر حقوقی وزنه بردار تیم دانشگاه آزاد در این مورد به سادس گفت: تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد از قراردادهای ما باقی مانده است و هنوز دانشگاه آزاد تسویه نکرده است. به ما اعلام شد که نهایتا تا آخر تیر این کار انجام می گیرد اما هنوز خبری نشده است .
او ادامه داد: نه وزارت ورزش پاداش مسابقات گذشته را پرداخت کرده  و نه دانشگاه آزاد تسویه کرده است و اصلا شرایط خوبی نیست. از طرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا هیچ مسابقه ای نیست که اردو داشته باشیم. در این شرایط که باید ورزشکاران را حمایت کنند این خیلی بد است که  حق الزحمه وزنه برداران که کار خود را انجام داده اند هم پرداخت نمی کنند و برای پرداختش، این هفته و آن هفته می کنند. 
 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *