ارسال آمار روزانه ابتلابه کرونادردستگاه های استان تهران به زالی/تهران درکنترل کروناچندگام جلوتر


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه در زمان های مختلف متناسب با شرایط و در راستای کنترل کرونا ویروس تصمیمیات و برنامه ریزی ها تغییر می کند، گفت: آمار روزانه ابتلا به کرونا در دستگاه ها به فرماندهی مدیریت کرونا در استان تهران ارسال می شود و قطعا این آمار به استاندار نیز اعلام خواهد شد.

غلامرضا عباس پاشا در گفت وگو با سادس، در تشریح اجرای پروتکل های بهداشتی در ادارات استان تهران گفت: برای اجرای  پروتکل های بهداشتی در ساختار نظام دولتی استان تهران در بخش حاکمیتی نظارت ویژه ای  اعمال خواهد شد و بلافاصله بخشنامه های ستاد ملی کرونا که حساسیت و مصوبات خاص خود را در این خصوص دارد، به دستگاه های اجرایی با هدف اجرا که شامل ماده ۵ قانون خدمات کشوری می باشد، از نهاد های عمومی غیر دولتی  گرفته تا ادارات دولتی ابلاغ می شود و نظارت ها را نیز با محوریت مدیر کل بازرسی استانداری اعمال می کنیم.

وی افزود: معاونت توسعه بخش مرکزی یک سازمان را پشتیبانی می کند و از حوزه عمومی تا مأموریت های سازمان که حوزه خصوصی است. خوشبختانه  همکاری خوبی بین دستگاه اجرایی در هماهنگی با استانداری تا این لحظه ایجاد شده است؛ چرا که بخشنامه ها و دستورالعمل هایی که ابلاغ می شود، دستگاه‌های اجرایی نه تنها مقاومت نمی‌کنند، بلکه استقبال هم می‌کنند.

پاشا درباره آمارهای روزانه ابتلا به کرونا در دستگاه های مختلف گفت: آمار روزانه به دکتر زالی به عنوان فرماندهی مدیریت کرونا در استان تهران ارسال می شود و قطعا این آمار به استاندار تهران نیز اعلام خواهد شد و ممکن است در زمان های مختلف  متناسب با شرایط و در راستای کنترل بیماری تصمیمات و برنامه ریزی ها نیز تغییر کند.

وی ادامه داد: ساختار اداری استان تهران متناسب با جمعیت آن دیده نشده است چرا که ساختارها بر اساس مأموریت‌ها شکل می گیرد که به تبع آن در  حوزه ها فعالیت ها و عملیات و کارهایی که شکل می‌گیرد باید پاسخگوی ماموریت های اصلی حوزه ها باشد.

پاشا تاکید کرد: بودجه، نمودار سازمانی و  نیروی انسانی متناسب با ساختار استان تهران  با جمعیت بالغ بر ۱۵ میلیون نفری وجود ندارد و آنچه که تا به امروز، یک پایداری را در ساختار استان تهران مشاهده کردیم فقط  به کمک دولت الکترونیک بوده است.

معاون استاندار تهران اظهارکرد: استان تهران با توجه به پیچیدگی خاص استان به عنوان پایتخت کشور و تراکم  و تنوع جمعیت، با توجه به مدیریت استاندار تهران در کنترل این بیماری نسبت به سایر استانها چند گام جلوتر است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *