بررسی موانع و تنگناهای اقتصادی خراسان جنوبی در هیات دولت


بررسی موانع و تنگناهای اقتصادی خراسان جنوبی در هیات دولت

سادس/خراسان جنوبی وزیر ورزش و جوانان گفت: مسائل و تنگناهای اقتصادی بررسی شده در استان، در جلسه هیات دولت و ستاد مرکزی اقتصادی مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار می‌شود، مطرح و پیگیری خواهد کرد.

مسعود سلطانی‌فر، امروز شنبه در حاشیه افتتاح سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند، به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: امروز پروژه‌های متعددی در حوزه ورزش در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.

به گزارش سادس، وی با اشاره به افتتاح سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند، افزود: این سالن با بروزترین تجهیزات دنیا به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح سالن بین‌المللی و بروز اسکواش در بیرجند استان خراسان جنوبی به یکی از کانون‌های اسکواشی کشور تبدیل می‌شود.

جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر معین خراسان جنوبی با اشاره به بازدید از پروژه‌ اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در این سفر، جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار و مدیران و نمایندگان استان در مجلس برگزار خواهد شد تا موانعی را که وجود دارد، بررسی و رفع کنیم.

سلطانی فر بیان کرد: این مسائل و تنگناها در جلسه هیات دولت و ستاد مرکزی اقتصادی مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار می‌شود، مطرح و پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی از استان‌های دارای ظرفیت در همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری و تجارت است و باید با توجه به موقعیت خوب مرزی از این ظرفیت‌های تجاری بهره‌ ببریم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امید است با برطرف شدن موانع بتوانیم در بخش تجارت شاهد رشد و شکوفایی این استان مرزی شویم و در سایر بخش‌ها نیز مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

با حضور وزیر ورزش و جوانان در خراسان ‌جنوبی، ۱۳ پروژه ورزشی استان با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع به بهره برداری می‌رسد که جمعیت ۳۰۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان استان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *