مدیرکل ورزش مازندران به مجمع قایقرانی نرفت/ تنها کاندیدای انتخابات رای نیاورد!


مدیرکل ورزش مازندران به مجمع قایقرانی نرفت/ تنها کاندیدای انتخابات رای نیاورد!

در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان مازندران، تنها کاندیدای حاضر نتوانست رای اعتماد مجمع را کسب کند و مدیر کل هم در جلسه حاضر نشد.

به گزارش سادس، مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان مازندران با حضور اعضای مجمع و به ریاست علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

شانزده نفر اعضای مجمع در جلسه حاضر بودند و پس از رای گیری اسدالله اتابکی تنها کاندیدای انتخابات هیات قایقرانی استان مازندران با ۷ رای نتوانست نظر اعضای مجمع را کسب کند و هیات قایقرانی مازندران بدون رئیس ماند.

بر این اساس، پورهاشمی سرپرست هیات قایقرانی مازندران تا برگزاری انتخابات بعدی سرپرست این هیات باقی خواهد ماند.

نکته دیگر اینکه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران هم در مجمع حاضر نشد و از شانزده نفر ، ۹ نفر رای سفید دادند.

علیرضا سهرابیان پس از این اتفاق گفت: انتظار از هیات قایقرانی مازندران بیش از این ها است و امیدوار هستیم مسئولین ورزش استان هر چه زودتر شرایط برگزاری انتخابات مجدد را فراهم و در کنار آن با استفاده از ظرفیت های بالای استان، زمینه فعالیت در خور شان مازندران و قایقرانان این استان را فراهم کنند. مازندران از دیرباز با توجه به پتانسیل بالای آبی و تعداد شهرستان های فعال به عنوان یکی از هیات های مهم قایقرانی فعالیت می کرده و امیدوار هستیم شرایط برای ورزشکاران در این استان مانند سال های گذشته فراهم شود و بتوانیم شاهد درخشش قایقرانان مازندرانی باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *