لابی یا تسویه بدهی ۲ میلیاردی در لیگ والیبال؟


لابی یا تسویه بدهی ۲ میلیاردی در لیگ والیبال؟

درحالی که تسویه شدن بدهی‌های فصول گذشته شرط فدراسیون والیبال برای تیم‌ها جهت حضور در لیگ برتر است، خبرهای منتشر شده درباره بازگشت دوباره تیم بدهکار پیام مشهد به لیگ باعث ایجاد شائبه‌های مختلف شد.

به گزارش سادس، روز گذشته (سه‌شنبه) سوم تیر ماه پس از منتشر شدن خبر انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم پیام مشهد، بحث حضور دوباره مشهدی‌ها در لیگ برتر نیز مطرح شد که با واکنش‌های متفاوت همراه بود. پیام فصل گذشته بخاطر بالا بودن مبلغ بدهی‌های خود از جدول مسابقات لیگ کنار گذاشته شد تا اکنون پس از مطرح شدن بازگشت دوباره‌اش به لیگ،  شائبه‌های لابی کردن مسئولان تیم مشهدی با فدراسیون والیبال مطرح شود!

جبار قوچان‌نژاد سرمربی سابق پیام و رئیس هیات استان خراسان رضوی، در آخرین مصاحبه خود با سادس در این مورد گفت: “متاسفانه پیام بدهی‌های خیلی زیادی از سال‌های ۹۷ و ۹۸ دارد، حتی دو درصد قراردادهای سال گذشته را هم به هیات پرداخت نکرده است. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی که طی دو سال گذشته با تیم پیام کار کرده‌اند شاکی بوده و شکایت کرده‌اند. طبق گفته فدراسیون هم تیم‌ها برای حضور در لیگ باید بدهی‌های خود را تسویه کنند که با توجه به این موضوع، کار برای پیام سخت است. متاسفانه پیام چیزی حدود ۲ میلیارد تومان بدهی دارد که هیچ اسپانسری قبول نمی‌کند این مبلغ بدهی را که هیچ ارتباطی با آن ندارد پرداخت کند. با همه این صحبت‌ها ما امیدواریم که مشکلات حل شده و این تیم در لیگ باشد چون ما ذی نفع هستیم.”

حال با توجه به پافشاری‌های فدراسیون والیبال روی موضوع تسویه حساب باشگاه‌ها، مبنی بر اینکه هر تیمی بخواهد در فصل جدید لیگ برتر حاضر شود باید تمام بدهی‌ فصل‌های قبل را با فدراسیون و بازیکنان سابقش تسویه کند، این سوال مطرح می‌شود که آیا تیم پیام بدهی‌های خود را تسویه کرده است یا خیر؟

موضوع دیگر بحث تعداد تیم‌ها در جدول لیگ است. فصل گذشته پس از کنار گذاشته شدن تیم پیام از لیگ توسط فدراسیون، مسابقات با ۱۲ تیم ادامه یافت و نهایتا بخاطر شیوع ویروس کرونا، فصل گذشته لیگ به صورت نیمه تمام پایان یافت و فدراسیون نیز اعلام کرد که هیچ یک از ۱۲ تیم باقی مانده در جدول به دسته یک سقوط نکرده‌اند.

طی روزهای گذشته نیز سازمان لیگ و دبیر فدراسیون والیبال اعلام کردند که فصل جدید لیگ قرار است با ۱۲ تیم آغاز شود، اما فعلا اسامی تیم‌ها مشخص نیست! اکنون در صورت پیوستن پیام به لیگ باید دید این تعداد به ۱۳ تیم افزایش خواهد یافت یا تیم دیگری از لیگ کنار گذاشته می‌شود تا جدول رقابت‌ها ۱۲ تیمی باشد؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *