وقاحت جدید پروانه سلحشوری/ اگر عزاداری‌ها برای جرج فلوید تمام شد، به فکر کارگری باشید که خودکشی می‌کند/ کجاست مسئول شرمنده؟!

سادس: پروانه سلحشوری، نماینده حاشیه ساز مجلس دهم که به تازگی گفته بود: «در نظرسنجی همشهری جوان بعد از شهید سلیمانی دومین چهره اثرگذار شدم!» در توئیتی نوشته است: «اگر عزاداری‌ها برای جرج فلوید تمام شد، کمی هم به فکر آن جانباز و کارگر و دخترانی باشید که از سر فقر و نداری، خودکشی و خودسوزی می‌کنند. کجاست مسئولی شرمنده و یا پاسخگو در برابر مردم ایران؟؟!!»

نکته آنجاست که از پایان عمر چهارساله وکیل الدوله های ناکارآمد در مجلس دهم فقط بیست روز گذشته است که این خانم اصلاح طلب ژست مطالبه گری و طلبکاری گرفته است. نمایندگانی که به اذعان خودشان بخش مهمی از وقت مجلس را خرج طرح هایی نظیر حضور زنان در ورزشگاه و امثالهم کردند. مهم تر آنکه هفت سال است که دولت روحانی به عنوان دولت مورد حمایت اصلاح طلبان بر سرکار است و این فعالیت تا سال آینده هم ادامه دارد. بدون شک میتوان گفت تا ماه ها و سال ها باید منتظر تبعات عمکلرد مجلس دهم و دولت های یازدهم و دوازدهم ماند. اما از همه مهم تر اعلام ناراحتی تلویحی این خانم اصلاح طلب از اعتراضات آمریکاست که ظاهرا دیگر نتوانسته از اعلام آن خودداری کند و آرمان شهر برخی اصلاح طلبان را تا این حد آشفته ببیند.

البته که این رفتار سلحشوری، جدای از فرافکنی از پذیرش مسئولیت سال های گذشته، در ادامه سناریوی نانوشته اصلاح طلبان در حمله و تخریب مجلس جدید و به طور همزمان ناامیدسازی مردم از مجلس یازدهم است که بسیاری به آن چشم امید دارند.

در همین باره، فضه سادات حسینی، گوینده خبر شبکه یک با انتشار توئیتی پاسخ این وقاحت سلشحوری را داده است. حسینی نوشته است: « خانم سلحشوری هنوز ۱ماه از زمانی که بعد از ۴سال خدمت! صندلی نمایندگی ملت عزیز و شریف ایران رو تحویل دادید، نگذشته! میدونید که آثار تصمیماتی که مسئولان محترم میگیرن، همون لحظه زندگی مردم رو نابود نمیکنه، قاعدتا مقداری زمان میبره! حالا حالاها باید تاوان برخی بی کفایتی ها و تخریبها رو داد!»

 کپی متن خبر

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *