فلیک: هاینکس با اختلاف بهترین مربی من بوده است


فلیک: هاینکس با اختلاف بهترین مربی من بوده است

سرمربی بایرن مونیخ به ستایش از یوپ هاینکس پرداخت و او را بهترین مربی دانست که زیر نظرش کار کرده است.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت بیلد، بایرن مونیخ با یوپ هاینکس بهترین دوران تاریخ خود را تجربه کرد و توانست قهرمانی در سه گانه را در سال ۲۰۱۳ به دست آورد.

هانز فلیک سرمربی کنونی بایرن مونیخ به ستایش از هاینکس پرداخت و به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگی این مربی بزرگ گفت: هاینکس با اختلاف زیاد نسبت به دیگر مربیانی که زیر نظر آنها کار کردم بهترین مربی ام به شمار می آید. او رفتار خیره کننده ای با بازیکنان داشت و سبک خاص خود را هم داشت. به نظرم سبک کار من بسیار شبیه به هاینکس است.

سرمربی بایرن ادامه داد: به خاطر می آورم که یک روز سر تمرین آمدم و می خواستم تمرین کنم که هاینکس من را صدا زد و گفت که امروز نیازی به تمرین کردن تو نیست. به او گفتم که من آمده ام تا تمرین کنم اما او گفت که از عملکرد من راضی است و باید به خانه بروم و استراحت کنم. ابتدا معنی این حرکت هاینکس را نفهمیدم اما بعدا توضیح داد که از کار من بسیار راضی بوده است و به همین خاطر خواست که به من پاداش دهد و دو روز استراحت کردم.

فلیک در پایان گفت: چنین رفتاری از یک مربی در آن زمان شایع نبود بلکه یک رفتار خاص بود که هاینکس این کار را کرد و در من تاثیر زیادی داشت. این رفتار هاینکس در شخصیت من تاثیر گذاشت و او واقعا مربی بزرگی بود.

بایرن مونیخ زیر نظر فلیک توانسته نتایج درخشانی به دست آورد و به همین خاطر هم باشگاه تصمیم گرفت که قرارداد این مربی را تمدید کند.

انتهای پیام

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *