خدمات مخلصانه نيروي انتظامي، با عزم آهنين و اراده قوي چشمگير تر شده است/ آمادگي صد درصدي پليس براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم اربعين حسيني (ع)

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان در ديدار فرمانده ناجا با وي، گفت: الحمدلله سال به سال خدمات مخلصانه نيروي انتظامي، مرزباني و همچنين ساير دستگاه ها در استان با يک عزم آهنين و اراده قوي نسبت به سال گذشته چشمگيرتر شده است.

به گزارش سادس، سردار “حسين اشتري” عصر امروز پس از ورود به استان خوزستان با آيت الله “سيد محمد علي موسوي جزايري” نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان اهواز ديدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و شهداي عرصه نظم و امنيت، اظهارداشت: نيروي انتظامي همانند سال هاي گذشته براي ايام اربعين حسيني (ع) تمهيداتي را برگزاري باشکوه اين کنگره عظيم اتخاذ کرده تا زائران به راحتي سفر خود را در يک امنيت و نظم کامل انجام دهند.

وي، هدف از سفر به استان خوزستان را بازديد از مرزهاي شلمچه و چزابه عنوان کرد و از آمادگي صد درصدي پليس براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم اربعين حسيني (ع) خبر داد و گفت: دستورالعمل هايي براي مرزهاي زميني، هوايي و دريايي صادر شده است؛ با اتخاذ تدابيري، خلاء هاي سال هاي گذشته آسيب شناسي شده و بحمدلله اشکالات آن را برطرف کرده ايم.

اين مقام عالي انتظامي کشور با اشاره به اينکه دفاتر صدور گذرنامه در سه شيفت پاسخگوي مراجعات مردم هستند، خاطر نشان کرد: هم اکنون دفاتر صدور گذرنامه در کمتر از 72 ساعت گذرنامه را تحويل مي دهند و آمادگي آن را دارند که در روزهاي باقي مانده با اقدامات مضاعف، پاسخگو باشند.

فرمانده ناجا با بيان اينکه در پايانه هاي مرزي گذرنامه و ويزا صادر نمي شود، به زائران اربعين حسيني، توصيه کرد: حتما گذرنامه و مدارک لازم را قبل از سفر آماده کرده و به همراه داشته باشند.

سردار اشتري با اشاره به اينکه از مبداء تا مقصد زائران اربعين حسيني، پليس راه در جاده ها حضور دارند، تصريح کرد: رانندگان خودروهاي شخصي و عمومي حتما به توصيه هاي پليس توجه کنند تا ان شاء الله سفر بدون خطري داشته باشند.

وي بيان داشت: به خاطر راحتي، امنيت و آرامش مردم، استان ها با توجه به فاصله اي که با سه مرز شلمچه، چزابه و مهران دارند، تقسيم شده اند تا از نزديکترين مرز تردد داشته باشند.

اين مقام عالي انتظامي کشور تصريح کرد: نيروي انتظامي با همکاري سپاه پاسداران، ارتش و بسيج يک قرارگاه مشترک تشکيل داده تا زائران اباعبدلله الحسين (ع) با امنيت کاملي سفر خود را انجام دهند.

فرمانده ناجا تصريح کرد: با همت و حمايت مسئولان استان و نقش بي بديل نيروي انتظامي، مرزهاي خوزستان از امنيت مطلوبي برخوردار است.

سردار اشتري به اعزام نيروهاي پليس راه، يگان ويژه و مرزباني به عنوان نيروي کمکي به مرزهاي استان خوزستان اشاره و بيان کرد: اين نيروها، علاوه بر انجام وظايف ذاتي خود که حفظ نظم، امنيت و آسايش زائران است، ماموريت هاي خود را با انگيزه، عشق و علاقه انجام مي دهند چرا که همکارانم خدمت به زوار اربعين حسيني را يک مدال و افتخار براي خود مي دانند.

خدمات مخلصانه نيروي انتظامي، با عزم آهنين و اراده قوي چشمگير تر شده است
در ادامه اين ديدار، آيت الله “موسوي جزايري” نماينده ولي فقيه در استان خوزستان ضمن تسليت ايام سوگواري اباعبدلله الحسين(ع)، اظهارداشت: الحمدالله سال به سال خدمات مخلصانه نيروي انتظامي، مرزباني و همچنين ساير دستگاه ها در استان با يک عزم آهنين و اراده قوي نسبت به سال گذشته چشمگيرتر شده است.

وي به مشکلات و کمبود امکانات در دو مرز شلمچه و چزابه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال بي نظير زائران اربعين حسيني(ع)، خدمات ارزنده ناجا و مسئولان در سطح کشور در راستاي اقدامات شايسته براي ارائه تسهيلات به زائران جاي قدرداني دارد.

آيت الله موسوي جزايري به برگزاري باشکوه مراسم اربعين حسيني در استان خوزستان نسبت به سال هاي گذشته اشاره کرد و گفت: اين گونه عزاداري ها مطمئناً، نشان دهنده عشق و علاقه مردم به امام حسين (ع) و ياران با وفايش است و بايد اين فرهنگ گسترش يابد.

وي با بيان اينکه کنگره عظيم پياده روي اربعين نمايش قدرت، فداکاري، عزت و شرف است، افزود: ما هرچه داريم از مکتب امام حسين (ع) و شور حسيني است، عشق به اباعبدالله(ع) سال ها بر قلب ها حکومت کرده و هيچ وقت هم از جان و دل ما پاک نخواهد شد.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان بيان داشت: مسئولان خيلي مشتاقانه با صرف امکانات وسيع، خدمات خوبي همچون احداث پارکينگ و دو بانده کردن جاده هاي منتهي به مرز چزابه را انجام داده اند.

آيت الله موسوي جزايري در خاتمه سخنان خود از فرمانده نيروي انتظامي و مرزباني استان که در بخش امنيتي، خدماتي و جاده اي که کاملا محسوس و مشهود بود، تشکر و قدرداني کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *