رییس فدراسیون جهانی تکواندو: لغو رقابت‌ها بهترین تصمیم بود


رییس فدراسیون جهانی تکواندو: لغو رقابت‌ها بهترین تصمیم بود

در جلسه آنلاین اتحادیه‌های قاره‌ای تکواندو با رییس فدراسیون جهانی، برنامه‌های آینده برای حضور قوی‌تر در شرایط سخت فعلی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سادس، جلسه آنلاین اتحادیه‌های قاره‌ای تکواندو و دکتر چو، رییس فدراسیون جهانی با محوریت برنامه‌های آینده و ارائه نظرات به منظور حضوری قوی‌تر در شرایط سخت کنونی برگزار شد.

ابتدا رییس فدراسیون جهانی از اهمیت و تمرکز بر روی چالش اخیر به عنوان فرصتی در راه رسیدن به آینده‌ای بهتر تاکید کرد و گفت: ویروس کویید ۱۹ زندگی همه را تغییر داد. این ویروس تمامی برنامه‌های ورزشی را لغو کرد و یا به تعویق انداخت اما در این موقعیت حساس ما بهترین تصمیم را با اولویت قرار دادن سلامتی و امنیت ورزشکاران و دست اندرکاران تکواندو گرفتیم.

او ادامه داد: یقین دارم که هر تغییری سر آغاز فرصت‌های جدید است. زمان آن فرا رسیده که جهان تکواندو را از نو بسازیم. ماه آینده چهل و هفتمین سال مراسم تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو را در پیش خواهیم داشت. سال ۲۰۰۰ مواردی را برای ایجاد تغییر در قوانین تکواندو در بازی‌های المپیک به تصویب رساندیم و در ادامه سال  ۲۰۱۰ اقدام به برگزاری رقابت‌هایی عادلانه به پشتوانه‌ی علم و تکنولوژی پرداختیم. اکنون و در سال ۲۰۲۰  نیاز داریم تا شیوه‌ی مدیریت و برنامه‌ریزی را ارتقاء بخشیم و آن را به بخش‌های مختلف این نهاد گسترش دهیم تا ثبات را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

هم‌چنین در این جلسه به برنامه‌ریزی مجدد رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو اعم از تغییرات به وجود آمده در رقابت‌های قهرمانی جهانی ۲۰۲۱ – ووشی و تاریخ مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک آسیا و اروپا پرداخته شد. موارد مطرح شده در این جلسه، در شورای فوق‌العاده‌ی فدراسیون جهانی تکواندو که قرار است ۱۲ می (۲۳ اردیبهشت ماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود به تایید نهایی اعضاء خواهد رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *