آمادگي ناجا براي تسهيل تردد زائران اربعين حسيني(ع) / افتتاح مرکز مانيتورينگ اربعين در مهران

فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي کامل امنيتي و ترافيکي نيروي انتظامي جهت تردد زائران عتبات عاليات خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار” حسين اشتري”در نشست ستاد اربعين که در استان ايلام برگزار شد، گفت: حرکت کليه زائران از مبدا تا پايانه هاي مرزي مهران و چزابه تحت پوشش کامل انتظامي و ترافيکي قرار دارد.

وي با اشاره به اينکه جمعيت بيشتري از مرز مهران عبور خواهد کرد، گفت: با توجه به اختصاص نيروي کمکي به اين پايانه مرزي، آمادگي کامل جهت خدمات رساني به زائران وجود دارد.

سردار اشتري با توصيه به مردم که اخذ گذرنامه را به روزهاي آخر موکول نکنند، گفت: طي 40 روز گذشته، يک ميليون گذرنامه صادر و به دست مردم رسيده است.

فرمانده ناجا، خاطر نشان کرد: دفاتر پليس گذرنامه با آمادگي کامل به صورت سه شيفت، مشغول صدور گذرنامه و خدمات رساني به مردم عزيزهستند.

وي درباره وضعيت جاده ها و گره هاي ترافيکي در راه هاي منتهي به مرز مهران، گفت: علائمي که بايد در جاده ها نصب مي شد با هماهنگي سازمان ها و ارگان هاي مختلف انجام شده است .

فرمانده ناجا افزود: همه همکاران در طول جاده ترافيک و مسير تردد زائران را تحت پوشش قرار داده، همچنين برخي مسيرهاي فرعي براي کاهش ترافيک در مواقع ضروري در نظر گرفته شده است.

وي تاکيد کرد: اتباع خارجي براي شرکت در اين کنگره عظيم بايد از مرز شلمچه عبور کنند.

سردار اشتري وضعيت تردد زائران در مرز مهران را مطلوب ارزيابي کرد و گفت:مشکلاتي وجود دارد ولي اميدواريم و سعي مي کنيم در روزهاي آتي سريعاً حل شوند.

فرمانده ناجا با اشاره به اينکه زائران با رعايت توصيه هاي پليسي، سفر خوب و امني داشته باشند،گفت: با همت و همکاري دستگاه هاي امنيتي، کنترل ها به شدت انجام خواهد گرفت .

افتتاح مرکز مانيتورينگ اربعين در مهران

اين گزارش حاکي است، مرکز مانيتورينگ اربعين صبح امروز با حضور سردار اشتري با هدف کنترل نظم و امنيت تردد زائران در ايام اربعين در پايانه مرزي مهران افتتاح شد.

فرمانده ناجا در اين مراسم، بر تقويت نظارت و کنترل الکترونيکي بر ترافيک و تردد زائران عتبات عاليات تاکيد کرد.

با توجه به افزايش حجم بالاي ترافيک و تردد زائران در ايام اربعين، مرکز مانيتورينگ، کنترل شهر مهران و پايانه مرزي را برعهده دارد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *