ستادهای انتخاباتی قرارگاه پشتیبانی از رزمایش همدلی / دغدغه ما تشکیل یک مجلس کارآمد، فعال و مردمی است

علی حدادی منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی سادس، گفت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر بسیج همدلی و مواسات، ستادهای انتخاباتی اینجانب، به ستادهای پشتیبانی قرارگاه مواسات و همدلی حمایت معیشتی از افراد آسیب دیده ویروس کرونا تبدیل شد.

وی با بیان این که کرونا آسیب های اجتماعی و اقتصادی بر بدنه جامعه وارد کرده است اظهار داشت: در این بازه زمانی که وجود ویروس منحوس کرونا در جامعه موجب آسیب زدن به برخی از خانواده‌ها و یا کسب و کارها شده است، به بسیج همگانی و همدلی نیازمند هستیم، بنابر این به فرمایشات هدایتگر مقام معظم رهبری لبیک گفته و ستادهای انتخاباتی ما به قرارگاه پشتیبانی همدلی و مواسات در مناطق مختلف تبدیل می شوند.

حدادی در ادامه گفت: مطرح شدن موضوعاتی چون اختیار نداشتن مجلس از سوی برخی نمایندگان را ناشی از بهانه‌گیری به دلیل کم‌کاری است؛ درست نیست که نمایند‌ه‌ای مثل آقای مطهری پس از چهار سال بگوید مجلس اختیار نداشت.

این منتخب اصولگرای مجلس یازدهم بهانه‌گیری درباره اختیار نداشتن مجلس ناشی از ناکارآمدی نمایندگان فعلی دانست و خاطر نشان کرد: ادعای نداشتن اختیار و چنین بهانه‌گیری‌‌هایی ناشی از ناکارآمدی مجلس دهم، به حاشیه رفتن اولویت‌بندی، عدم مطالبه‌گری صحیح از دولت و نداشتن شفافیت جدی مجلس فعلی است.

وی در پایان با بیان اینکه دغدغه ما تشکیل یک مجلس کارآمد، فعال و مردمی است که هرکدام از نمایندگان به مطالبه‌گری در حوزه تخصصی خود بپردازند، اظهار داشت: اختیاراتی که قانون‌اساسی به مجلس داده، کاملا دقیق و مشخص است، اما اینکه آیا از این فرصت استفاده می‌شود یا خیر، بستگی به اولویت‌بندی‌‌های هر مجلس و نظارت و مطالبه‌گری این نهاد دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *