کشف محموله ۶۳ کیلویی کراک از خودرویی در گرمسار


سادس/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله ۶۳ کیلوگرمی کراک با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.

سردار عبدالله حسنی28 فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سوداگران مرگ به دنبال انتقال این محموله از تهران به مناطق شرقی کشور بودند که تلاش آنها با هوشیاری نیروی انتظامی ناکام ماند.

وی از دستگیری سه نفر از این بانک خبر داد و افزود: با احراز اطلاعات پس از هماهنگی‌های لازم عملیات دستگیری سوداگران مرگ آغاز و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با سرنخ‌هایی که به دست آورده بودند از انتقال این محموله مواد مخدر صنعتی از پایتخت به شرق کشور جلوگیری کردند

سردار حسنی با بیان اینکه با تلاش مأموران خبره مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان کراک دستگیر شدند، ادامه داد: پلیس طی اقدامی هماهنگ خودرو را در محور گرمسار-سمنان شناسایی و از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مقدار ۶۳ کیلو کراک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پلیس با سوداگران مرگ به طور جد مقابله می‌کند، ابراز داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر حمل و قاچاق مواد اشراف کامل داشته است که در این راستا سه عضو این باند قاچاق مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *