تصمیم جمعی از نمایندگان مجلس برای اختصاص بخشی از حقوق خود برای مقابله با کرونا

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری “سادس” از تنظیم این نامه خبر داد و گفت: در جلسه علنی امروز در صحن مجلس از نمایندگان داوطلب برای بخشش بخش یا کل حقوق فروردین امضاء گرفته می‌شود و گزارش اولیه این اقدام از طریق رسانه ها به مردم شریف ایران اطلاع داده خواهد شد.

موج همدلی با مردم و اختصاص بخشی از حقوق ماهیانه برای کمک به مهار کرونا و حمایت از اقشار آسب پذیر توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و وکلای ملت پیشگام این نوع یاری رسانی هستند.

با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان باتعطیلی دوماه مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خود حضور داشته‌اند و عملا جلسات مجلس و کمیسیون‌ها برگزار نشده است، اقدام این نمایندگان می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد موج همدلی برای اختصاص بخشی از حقوق ماهیانه به اقشار ضعیف در راستای رزمایش همدلی وکمک مومنانه باشد.

تعدادی از منتخبین مجلس یازدهم هم بخشی از حقوق نمایندگی مجلس خود را برای رزمایش مواسات اختصاص دادند و از سایر منتخبین مجلس و کلیه مسئولین و مدیران کشور برای شرکت در این امر خداپسندانه دعوت کردند.

به نظر می‌رسد اگر مسئولان کشور در این موضوع پیش‌قدم باشند، مردم توانمند و صاحبان سرمایه هم به این دست اقدامات خداپسندانه خواهند پیوست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *