دریابیگی: داورزنی، داورزنی قبل نیست!/ وکیلی هیچ‌وقت دست درازی نکرد


دریابیگی: داورزنی، داورزنی قبل نیست!/ وکیلی هیچ‌وقت دست درازی نکرد

سرپرست سابق تیمهای ملی پایه والیبال می‌گوید: من سال‌ها است که داورزنی را می‌شناسم، اما این روزها رفتارها و اظهار نظراتی از او می‌بینم که با گذشته متفاوت است.

علی دریابیگی در گفت‌وگو با سادس، درباره اظهار نظر جنجالی محمدرضا داورزنی در چند روز گذشته در مورد سرمربی تیم ملی نوجوانان، توضیح داد: داورزنی برادر بزرگ‌ و خوب من است که هیچگاه با او مشکلی نداشته و ندارم، همچنین بحثی هم‌ نیست که بخواهم او را مورد اتهام قرار دهم. چند روز قبل حرفی از طرف او مطرح شد که برای من جای تعجب داشت.

او افزود: ۲۰ سال است که داورزنی را می‌شناسم و ارتباط بسیار نزدیکی با او دارم. ۱۱ تا ۱۲ سال با او کار کرده‌ام و رئیس دفتر او بوده‌ام. در فدراسیون والیبال هم به صورت خیلی نزدیک با هم کار کرده‌ایم.  بنده یزدانی‌خرم‌ و داورزنی را کامل‌ می‌شناسم و اکنون فکر می‌کنم که داورزنی این روزها صحبت‌هایی می‌کند که متفاوت با داورزنی سال‌های قبل است.

دریابیگی با بیان اینکه این داورزنی با قبل تفاوت بسیار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: محمد وکیلی یکی از زحمتکش‌ترین مربیان والیبال کشور است و وقتی این بحث را به‌ من گفتند، تعجب کردم. من  در گذشته سرپرست تیم‌های ملی پایه از جمله نوجوانان بودم که به همین دلیل وکیلی از من خواست تا در این‌ مورد نظر خود را بگویم که اصلا تا کنون چنینی رفتاری از او را دیده‌ام؟ باید تاکید کنم که تا کنون وکیلی هیچ برخورد فیزیکی با ملی‌پوشان‌نداشته وکتک زدنی را از او ندیده‌ام. وکیلی همیشه با صبر و بردباری رفتار کرده و بازیکنان را مانند پدر زیر بال و پر خود گرفته است.

او ادامه داد: وکیلی برای به دست آمدن قهرمانی‌ها روزانه ۱۲ ساعت در زمین با تیم کار کرده و با کتک زدن چنین نتایجی کسب نمی‌شود. از داورزنی انتظار نداشتیم چنین چیزی بگوید چون آدم بزرگ و معاون وزیر بوده است. داورزنی شخصا کسی است که حمایت کاملی از تیم‌ نوجوانان کرد. البته گویا داورزنی گفته است که اصلا بحث اصلی او محمد وکیلی نبوده و منظورش این بوده که برخی مربیان خارجی این‌کارها را کرده‌اند. من همیشه دیده‌ام که وکیلی شبانه روز بالای سر این نفرات بود و هیچگاه دست درازی نکرد. 

مسئول سابق امور بازرگانی فدراسیون‌ والیبال، در پاسخ به این سوال که‌ چرا داورزنی تا این حد تغییر کرده؟ اظهار کرد: من همیشه شناخت کامل از او داشته‌ام، او همیشه با مدیریت درست و مطالعه زیاد تصمیم می‌گرفت تا به شخصیت کسی آسیب نرسد. برای من جای تعجب است که آیا این صحبت‌ها تصمیمات خودش بود یا کسی جو مسمومی را برایش ایجاد کرده است! داورزنی مدیر درجه یک‌ است و چرا چنین حرفی از طرف او زده می‌شود، نمی‌دانم؟ 

دریابیگی در واکنش به این‌ موضوع که گفته می‌شود برخی افراد نزدیک داورزنی از جمله اعضای خانواده‌اش به جای او تصمیم می‌گیرند، اظهار کرد: از زمانی که او معاون‌ وزیر شد تا امروز، سه یا چهار بار بیشتر او را ندیده‌ام و اصلا نمی‌دانم با چه‌ کسی مشورت‌ می‌کند. ‌فقط‌ می‌دانم که شرایط او با گذشته کاملا متفاوت است‌ و داورزنی گذشته نیست!

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *