شرایط سخت شطرنج‌بازان ایران برای راهیابی به گروه قهرمانان لیگ جهانی آنلاین


شرایط سخت شطرنج‌بازان ایران برای راهیابی به گروه قهرمانان لیگ جهانی آنلاین

شطرنج بازان ایران برای راهیابی به گروه قهرمانان مسابقات شطرنج لیگ جهانی آنلاین کار بسیار دشواری را پیش رو دارند.

به گزارش سادس، پنجمین دور از پیکارهای شطرنج لیگ جهانی آنلاین در هر سه رقابت بولت، بلیتس و رپید در حال پیگیری است که تیم شطرنج ایران هم در این مسابقات حضور دارد. ایران موفق شد تیم‌های  فرانسه، صربستان، آرژانتین و پرو را شکست دهد. هم‌چنین تیم ایران به اوکراین و قزاقستان باخت و باید در آخرین دیدار مرحله نخست مقابل روسیه قرار بگیرد. دیداری که مشخص می‌کند آیا به گروه قهرمانان و چهار تیم برتر راه خواهیم یافت یا خیر؟

با توجه به امتیاز دیگر تیم‌ها، صعود بسیار دشوار است ولی غیرممکن نیست. ایران باید روسیه را ۳ بر صفر شکست دهد و منتظر نتایج سایر مسابقات باشد. این دیدار حساس و تعیین کننده یک‌شنبه ۱۷ فروردین پیگیری خواهد شد.

شطرنج بازان باید توجه داشته باشند که هر مسابقه کاملاً مجزا از دیگری و به انتخاب آن‌ها خواهد بود و هر ثبت نام کننده در بولت ۲ بازی، در بلیتس ۲ بازی و در رپید ۲ بازی با حریف خود خواهد داشت، یک بازی با مهره سفید و بلافاصله یک بازی با مهره سیاه. هر مسابقه راس ساعت مقرر آغاز شده و حداقل ۱۰ دقیقه قبل از شروع باید ثبت نام انجام شود. ایران برای موفق شدن در این مسابقه بیش از ۲۵۰ نفر شطرنج‌باز نیاز دارد.

رقابت‌های لیگ جهانی شطرنج آنلاین  با حضور ۴۰ کشور و در ۵ گروه در حال برگزاری است. سایت chess.com میزبان تیم‌های ایران، صربستان، آرژانتین، پرو، روسیه و دیگر کشورها برای برگزاری پنجمین دوره لیگ جهانی آنلاین است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *