تغییر ساختار تشکیلات فدراسیون جانبازان/ بازگشت همه رشته‌ها


تغییر ساختار تشکیلات فدراسیون جانبازان/ بازگشت همه رشته‌ها

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان درباره تغییرات احتمالی در ساختار تشکیلات این فدراسیون گفت: برای پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان در حوزه‌هایی که احساس کنم دچار ضعف هستند با مشورت و مطالعه تغییراتی را اعمال خواهیم کرد.

سیدمحمد شروین اسبقیان در گفت و گو با سادس، با تبریک سال جدید، یکی از مهم ترین برنامه های خود در ورزش جانبازان و معلولان را توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و توسعه زیر ساخت ها عنوان کرد و اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی، قهرمانی، استعدادیابی و توسعه زیرساخت ها با رویکرد علمی و فرهنگی یکی از برنامه هایی است که در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و ورزش جانبازان و معلولان به صورت جدی دنبال خواهم کرد. همچنین تشکیل شورای راهبردی و اتاق فکر با حضور صاحب نظران و کارشناسان این رشته از دیگر برنامه های این فدراسیون در سال جدید خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای تغییر ساختار تشکیلاتی فدراسیون خواهید داشت یا خیر؟ گفت: در این زمینه در حال بررسی و مطالعه حوزه‌های مختلف ورزش جانبازان و معلولان هستم بعد از بررسی های لازم حوزه هایی که احساس کنیم دارای نقاط ضعف هستند و عملکرد موفقی نداشتند با مشورت و همفکری و در جهت تقویت آنها تغییرات لازم اعمال خواهد شد.

اسبقیان افزود: معتقدم هر تغییر و تحولی بدون مطالعه سم است. بنابراین با بررسی دقیق و بدون هیچ عجله‌ای حوزه‌های مختلف را بررسی خواهیم کرد و در  جایی که احساس کنیم نیاز به تغییر است بی درنگ تغییرات را انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین پیرامون این پرسش که آیا برنامه ای برای بازگرداندن ۸ رشته ورزشی که تحت پوشش فدراسیونهای تخصصی خود هستند، دارید یا خیر؟ اظهار کرد: همان طور که در مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان قول دادم که این ۸ رشته ورزشی ظرف ۶ ماه  آینده دوباره تحت حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت به قول خود پایبندم و تا ۶ ماه آینده این اتفاق عملیاتی خواهد شد. البته در جایی که نیاز باشد از نیروهای متخصص فدراسیونهایی که رشته های ورزشی جانبازان و معلولان را تحت پوشش دارند استفاده خواهیم کرد تا خللی در پیشرفت ورزش قهرمانی ایجاد نشود.

اسبقیان همچنین ادامه داد: پس از این تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری با کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم، البته این تعامل قبلا نیز وجود داشت اما در آینده مستحکم تر خواهد شد.

وی همچنین از عقد تفاهمنامه با سازمان بهزیستی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: عقد این تفاهمنامه با سازمان بهزیستی سبب می شود تا در آینده از حمایت های ویژه این سازمان در جهت پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان برخوردار شویم. در سال جدید و در ابتدای شروع کار در فدراسیون سفری به استان کرمان خواهم داشت تا به مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بروم و سپس به آذربایجان غربی خواهم رفت و در مزار سیامند رحمان حضور پیدا خواهم کرد.

اسبقیان در پایان در خصوص زمان برگزاری اردوهای پارالمپیکی گفت: سعی داریم اردوهای پارالمپیکی را بعد از ۱۵ فروردین با بررسی کامل و هماهنگی ستاد عالی کرونا مستقر در وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک با توجه به وضعیت کشور از نظر پیشگیری این بیماری برپا کنیم. البته چون سلامتی ورزشکاران برای ما اهمیت زیادی دارد، اگر شرایط برای برگزاری اردو مناسب بود و ستادهای کرونا اجازه برگزاری اردوهای پارالمپیکی را به ما بدهد، بعد از  از ۱۵ فروردین با هماهنگی ستاد و کمیته ملی پارالمپیک شرایط برگزاری اردوهای پارالمپیکی را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *