دید و بازدید نوروزی یعنی سیر صعودی ابتلا به کرونا


سادس/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: خوشبختانه تا کنون مورد فوتی از تیم‌های بهداشتی و درمانی در البرز نداشته‌ایم.

دکتر حسین کریم روز یکشنبه ۲۵ اسفند در نشستی با حضور اعضای جامعه کمک رسان پزشکی استان البرز گفت: مسیر درست مقابله با کرونا قطع زنجیره انتقال کرونا و در خانه ماندن است.

به گزارش سادس، وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده توسط سیستم‌های بهداشتی و درمانی، عملیات مقابله با کرونا ویروس در مسیر درست خود  قرار  گرفته است.

کریم ادامه داد: حمایت و حضور پزشکان در مقابله با کرونا ویروس به شدت دلگرم کننده بود و نباید اجازه دهیم توان و انرژی نیروهای بهداشت و درمانی کم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بر اهمیت حفاظت از نیروهای درمانی و بهداشتی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تا کنون مورد فوتی از تیم‌های بهداشتی و درمانی در البرز نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از حضور و حمایت نیروهای داوطلب بخش خصوص با کمک نظام پزشکی در بخش‌های داخلی، عفونی، ریه، آی سی یو، طب اورژانس، بیهوشی و پزشک عمومی  استقبال خواهیم کرد .

وی با اشاره به اهمیت همیاری و کمک انجمن‌های مختلف پزشکی و خیرین پزشکی در مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: در کنار همه تلخی‌ها و سختی‌های کرونا، زیبایی کار مشارکت همه جانبه پزشکان و کادر درمان بی نظیر است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از مردم می‌خواهیم از مسافرت و میهمانی و دید و بازدید در ایام نوروز به شدت پرهیز کنند چرا که در صورت عدم همکاری مردم شیوع بیماری سیر صعودی خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *