کشف محموله میلیاردی مواد غذایی قاچاق جاساز در بسته‌بندی‌ اقلام مجاز در سرخه


سادس/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل انواع مواد غذایی قاچاق جاساز شده به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبرداد.

سردار عبداله حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سرخه در اجرای برنامه‌های مقابله ای خود با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت های این چنینی، کنترل محورهای مواصلاتی را در دستور کار قرارداده اند.

وی افزود: ماموران در محور بین المللی تهران مشهد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف کردند.

سردار حسنی به تناقض ‌گویی‌های راننده در ارائه مدرک و یا سند قانونی اشاره کرد و گفت: در بازدید صورت گرفته یک هزار و 416 قوطی نوشابه انرژی زا، 270 حلب روغن زیتون و 255 قوطی شکلات صبحانه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مواد کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در بسته بندی‌های اقلام مجاز جاساز شده بود گفت: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان امر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تشدید برخورد با عاملان قاچاق کالا و ارز در سال آتی خبرداد و افزود: نیروی انتظامی استان در برخورد با سودجویان جدی است .

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *