ساپیا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟


ساپیا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟
عکس تزئینی است.

در حالی که سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا معتقد است که تیمش قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شده اما فدراسیون والیبال این خبر را رسما اعلام نکرده است.

به گزارش سادس، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد. تا پایان هفته پنجم تیم سایپا تهران با ۳۷ امتیاز صدرنشینی لیگ را در اختیار داشت و به پلی‌آف صعود کرده بود اما به دلیل نگرانی از وضعیت سلامت بازیکنان، فدراسیون کلیه مسابقات والیبال در سال ۹۸ را لغو کرد.

تیم‌سایپا پس از این تصمیم درخواست داده تا رده‌بندی بانوان اعلام و قهرمان لیگ برتر مشخص شود. در همین راستا مریم هاشمی، سرمربی این تیم می‌گوید که به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده‌اند.

هاشمی در گفت‌وگو با سادس در مورد قهرمانی در لیگ بیان کرد: به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده‌ایم. وقتی تیمی برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا اعلام آمادگی می‌کند و فدراسیون قبول می‌کند یعنی آن تیم قهرمان است چون تیم اول لیگ به این مسابقات اعزام می‌شود. در ضمن فدراسیون نامه ای را مبنی بر قهرمانی تیم ما به مدیرعامل باشگاه داده‌ است. 

به گزارش سادس، با این حال فدراسیون والیبال هنوز رسما چیزی را اعلام نکرده است و اگر قرار بر اتمام لیگ است باید وضعیت تیم‌ها را مشخص کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *