آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی در استان


سادس/سمنان معاون حمل و نقل اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی سال 1399 خبر داد .

غلامرضا طحان با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف فراهم کردن فرصت کافی برای مسافرین و برنامه‌ریزی دقیق سفر پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی از 12 اسفند ماه سالجاری در محل پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت توامان ( اینترنتی و حضوری) به مردم عرضه می‌گردد.

 وی با اشاره به اهمیت سفرهای با برنامه گفت: شهروندان می‌توانند در فرصتی مناسب با برنامه ریزی دقیق برای سفر خود و خانواده با مراجعه به سایت های  http://safar724.com ، http://www.payaneh.ir  اقدام به تهیه بلیت از شرکت‌های حمل و نقل برای تمامی نقاط کشور کنند.

طحان با اشاره به اهمیت کیفیت ارائه خدمات به هموطنان افزود: با همکاری گسترده کارکنان این اداره کل کنترل‌های محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب انجام خواهد شد.علاوه بر این تمامی هموطنان می‌توانند  انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از طریق تلفن گویا و سامانه 141 با این اداره کل در میان بگذارند.

معاون حمل و نقل اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طرح افزایش ایمنی حمل و نقل مسافرین نوروزی از تاریخ 25 اسفند سال جاری لغایت 16 فروردین سال99به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *