سعی و تلاش دشمن ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه است/ وظیفه اساتید خطیر و حساس است


سادس/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه سیستان وبلوچستان گفت: در چهل سال اخیر بسیاری از هم‌وطنان مان در این سرزمین در راه دفاع از میهن به شهادت رسیدند و وظیفه اساتید و دانشگاهیان در این مقطع، بسیار خطیر و حساس است، چرا که دشمن سعی و تلاش می‌نماید تا فضای یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق نماید.

دکتر رضایی در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان که با حضور مسوولان استانی و رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار شد یاد و خاطره شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

رییس دانشگاه سیستان وبلوچستان جایگاه و وظایف اساتید بسیجی در این برهه‌ را حساس و مهم دانست.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور هم در این مراسم گفت: بسیج اساتید با توجه به ظرفیت عظیم و منحصربه‌ فرد و با نگاهی بومی به هر منطقه در جهت ارائه راهکارهای مناسب در مسیر ارتقای منطقه و بالا بردن ظرفیت‌های اقتصادی گام بر می دارد.

دکتر زارعی افزود: اگر ما به‌جای نگاه به غرب و اروپا از همسایگان غافل نمی‌شدیم در شرایط اقتصادی بهتری قرار می‌گرفتیم.

وی اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با توجه به تنوع اقتصادی و فرهنگی از جمله دریا و میراث کهن فرهنگی ظرفیت جهش خاصی را در کشور دارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور وجود مرزها را فرصتی بی‌بدیل برای استان سیستان وبلوچستان دانست.

دکتر زارعی ضمن قدردانی از خدمات مسئول سابق بسیج اساتید از دکتر رهدار به عنوان نیروی تازه‌نفس یاد و اظهار امیدواری کرد تا ایشان هم کارنامه پررنگ و محسوسی در مدت تصدی این سمت از خود به‌جای بگذارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سیستان وبلوچستان نیز گفت: بسیج یک پدیده و یک ظرفیت بود که توسط معمار انقلاب خمینی کبیر (ره) به ملت و به جهان شناسایی شد و آن تجربه‌ای بود که از متن دین برآمده بود.

حجت الاسلام آقا طهرانی اظهار داشت: این ظرفیت برای آحاد جامعه غریب بود و جوامع آن را فراموش کرده بودند که حضرت امام خمینی (ره) این ظرفیت را به‌کل جهان شناساند.

وی افزود: نمادی که از بسیج به ما ارزانی شده بود همان شجره‌ی طیبه بود و این شجره‌ی طیبه پایه‌های استواری دارد که به اذن خداوند متعال هرلحظه ثمراتش به خلق خدا ارزانی می‌گردد.

در پایان مراسم از زحمات و خدمات دکتر ابراهیم حدادی با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی و به‌جای ایشان دکتر محب علی رهدار به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید استان معرفی شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *