برپایی راهپیمایی 22بهمن در 70 نقطه استان سمنان


سادس/سمنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی راهپیمایی 22بهمن در 70 نقطه این استان و از جمله در 19 شهر استان سمنان خبر داد.

غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با سادس ضمن دعوت از عموم مردم این استان برای حضور در راهپیمایی فردا 22بهمن اظهار کرد: مردم استان سمنان امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی 22بهمن، بار دیگر حمایت خود را از این نظام الهی نشان خواهند داد.
وی شرکت مردم در راهپیمایی ایام‌الله 22بهمن را موجب قوام بیشتر نظام دانست و افزود: نظام مقدس اسلامی یک نظام مردمی است و مردم نظام را از خود دانسته و همواره با حمایت از آن بر اقتدار این نظام مقدس افزوده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اهپیمایی 22بهمن در 70 شهر و روستای استان برگزار خواهد شد ادامه داد: راهپیمایی فردا در مرکز استان از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان سعدی آغاز و مردم سمنان مسیر سعدی تا میدان امام را همچون سال‌های قبل راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی فردا در شاهرود ساعت 10 آغاز می‌شود اضافه کرد: مردم ولایتمدار شاهرود فردا مسیر میدان ساعت تا میدان آزادی را در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب راهپیمایی می‌کنند.

قندهاری با اشاره به آغاز راهپیمایی دامغانی ها از ساعت 10 صبح گفت: مردم این شهر نیز همچون سال‌های قبل راهپیمایی را از میدان ساعت جنب آتش‌نشانی آغاز و به سمت میدان امام این شهر راهپیمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22بهمن در گرمسار از ساعت 10 از میدان انقلاب اسلامی آغاز و مردم خداجوی گرمسار به سمت میدان امام خمینی راهپیمایی می‌کنند. همچنین راهپیمایی آرادانی‌ها از مسجد صاحب‌الزمان آغاز و تا میدان امام آرادان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم در میامی از میدان بسیج به سمت مصلی است افزود: راهپیمایی مردم این شهر نیز راس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به آغاز راهپیمایی مهدیشهری‌ها در ساعت 10 صبح اشاره و خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار این شهر نیز میدان شهدای مهدیشهر به سمت میدان امام رضا(ع)را راهپیمایی می‌کنند. همچنین راهپیمایی مردم شهرستان سرخه نیز راس ساعت 10 آغاز و راهپیمایان سرخه‌ای از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهداء راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر هشت مرکز شهرستان راهپیمایی 22بهمن در هر 19 شهر این شهرستان‌ها برگزار می‌شود افزود: امسال راهپیمایی 22بهمن به صورت پررنگ‌تری در روستاها و دهیاری‌های بزرگ استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *