آمادگي مرزبانان براي برگزاري دومين دوره انتخابات مجلس / افزايش کنترل مرزها

جانشين مرزباني ناجا از افزايش کنترل مرزها و آمادگي مرزبانان براي تامين امنيت در برگزاري دومين مرحله انتخابات مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “محمد کاظم تقوي “در مراسم صبحگاه ستاد مرزباني ناجا با تبريک روز ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت : نيروهاي مسلح ما مفتخر هستند که فرمانده آنها يک مجتهد عالم است.

وي با اشاره به کلام مقام معظم رهبري که فرمودند ” من انقلابي ام ” افزود : اين روحيه سرلوحه کارها و ماموريت هاي مرزبانان است.

جانشين مرزباني ناجا ادامه داد : با همکاري ، همدلي و همزباني اي که بين مرزنشينان و دريابانان ما وجود دارد مبارزه با قاچاق در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي به خوبي و با سرعت در حال انجام است.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با تاکيد بر لزوم توجه به اصل امر به معروف و نهي از منکر ، همه نيروها را به توجه در اعمال و کارها در سطح فردي و سازماني دعوت کرد.

جانشين مرزباني ناجا در پايان با اشاره به نزديک شدن به روزهاي برگزاري دور دوم انتخابات در کشور گفت : کنترل در مرزها افزايش يافته و اميدواريم همچون گذشته شاهد برگزاري انتخاباتي امن با حضور پر شور مردم بصير کشورمان در پاي صندوق هاي راي باشيم.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *