پیروزی و صدرنشینی مقصودلو/ درخشش پورکاشیان


پرهام مقصودلو

پرهام مقصودلو در دور پنجم مسابقات بین‌المللی جبل‌الطارق موفق شد در برابر حریفش به پیروزی برسد و مشترکا صدرنشین این رقابت‌ها شود.

به گزارش سادس، دور پنجم مسابقات بین‌المللی جبل‌الطارق پیگیری شد و چهار نماینده ایران در مقابل حریفان‌شان قرار گرفتند. پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۶۷۴ در مقابل حریفی از آمریکا با ریتینگ ۲۵۴۶ به پیروزی رسید و به طور مشترک با ۴ شطرنج‌باز دیگر صدرنشین این رقابت‌ها شد. 

مقصودلو در این مسابقات شکستی را در کارنامه خود نداشته و با ۴ پیروزی و یک تساوی چهار و نیم امتیازی است.

آتوسا پورکاشیان، بانوی شطرنج‌باز ایران نیز با ریتینگ ۲۳۰۵ در این مسابقات نتایج درخشانی را به دست آورده است. او در دور سوم مقابل الیزابت پتس قرار گرفت و توانست بانوی اول شطرنج آلمان را شکست دهد. هم‌چنین او در دور چهارم به مصاف ناتالیا پوگونینا ملی پوش و قهرمان ۲۰۱۸ بانوان روسیه و نایب قهرمان سابق بانوان جهان با ریتینگ ۲۴۷۹ رفت و توانست این حریف قدرتمند را متوقف کند. این بانوی شطرنج‌باز در دور پنجم مقابل تان ژونئی قهرمان سابق بانوان جهان رفت و این حریف قدرتمند را هم متوقف کرد.

پویا ایدنی، شطرنج‌باز دیگر ایران در مقابل حریفش با ریتینگ ۲۳۶۱ پیروزی رسید. محمدامین طباطبایی دیگر نماینده ایران هم در مقابل حریفش تن به شکست داد.

بدین تریتب مقصودلو چهار و نیم امتیازی، آتوسا پورکاشیان ، پویا ایدنی و محمد امین طباطبایی در این مسابقات سه امتیازی هستند. این رقابت‌ها با حضور ۲۵۰ شطرنج باز در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *