اعتراف سارق سابق‌دار به 25 فقره کيف قاپي

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گلستان از دستگيري سارق سابقه‌دار و اعتراف وي به 25 فقره کيف قاپي در گرگان و ديگر شهرستان‌هاي شرق گلستان خبر داد.

به گزارش سادس سرهنگ ” مجتبي مروتي” ، در خصوص جزئيات اين خبر گفت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر زورگيري و کيف‌قاپي موتورسيکلت سوار جواني در برخي از محلات شهرستان گرگان مراتب به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي گفت: پس از مدت‌ها کار تحقيقاتي و استفاده از شگرد‌هاي خاص پليسي چهره متهم توسط دو نفر از شکات شناسايي و تلاش در جهت دستگيري وي آغاز شد.

اين مقام انتظامي همچنين گفت: سر انجام متهم حين سرقت در يکي از شهرک‌هاي حاشيه شهرستان گرگان دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ مروتي با اشاره به تحقيقات صورت گرفته و اعتراف متهم به 25 فقره کيف قاپي تصريح کرد: متهم در ادامه تحقيقات اعتراف کرد با استفاده از يک موتورسيکلت و با همکاري همدستش اقدام به سرقت کيف در گرگان و بعضي از شهرهاي شرق استان مي نموده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان با اشاره به کشف تعداد زيادي اموال مسروقه و شناسايي تعدادي از شکات خاطرنشان کرد: تحقيقات تکميلي در اين خصوص همچنان ادامه دارد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *