با استعفای مدیرعامل ذوب‌آهن مخالفت شد


هفته دوم لیگ برتر فوتبال سپاهان و ذوب آهن
عکس تزئینی است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن با استعفای مدیرعامل تیم‌ فوتبال این شرکت مخالفت کرد.

به گزارش سادس، منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن در نشست معارفه سرمربی جدید تیم‌فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: آقای محمدی آخر صحبتش چیزی گفت که همه را شوکه کرد که پاسخ او را آخر می‌دهم. من در سه بخش مطالب را توضیح می‌دهم. ابتدای عرایضم باید ایام فاطمیه و اتفاقات عجیبی که رخ داده است را تسلیت بگویم. جا دارد یاد و خاطره پیشکسوت فوتبالمان،‌ جناب آقای فروتن را یاد کنم. ایشان واقعا یک هوادار به تمام معنا بود.

او افزود: بحث اول به شرایط فعلی باشگاه است که به صورت طبیعی ذوب آهن با توجه به سابقه و قدمتی که دارد، سطح انتظارات بیش از این است. این انتظاری است که پرسنل و هواداران ذوب‌آهن دارند و ما نمی‌توانیم چشم و گوشمان را روی این ماجرا ببندیم. ما دوره خوبی با آقای منصوریان داشتیم ولی به دلایل مختلف که کاملا نتیجه‌اش امروز پیداست که اگر دلایل غیرمنطقی بود، این جمع را امروز در جلسه معارفه نداشتیم. همانطور که اشاره شد نخستین بار است که یک سرمربی در حال رفتن است و یک سرمربی می‌خواهد کارش را شروع کند و هر دو در مراسم حضور دارند. این جمع ارزشمند است.

مدیرعامل ذوب‌آهن بیان کرد: ما تغییری که در باشگاه با رفتن آقای آذری داشتیم با همین هدف رخ داد. آمدن آقای دکتر محمدی با همین هدف بود و باید به ایشان بگویم که اگر قرار است که او میدان مبارزه را ترک کنند که ما باید ۱۰۰ بار این کارزار را ترک می‌کردیم. ما خدمت آقای محمدی خواهیم بود. نام باشگاه ذوب‌آهن با نام آقای محمدی عجین شده است. در دوره‌ای که او مسئولیت را پذیرفته است، به مذاق برخی خوش نیامده که کاملا برای من طبیعی است. ایشان روی برخی از برنامه‌های زندگی‌اش خط کشیده است و تلاش کرد که در ذوب‌آهن بماند و با جنگندگی به کارش ادامه دهد. من فکر می‌کنم پاسخم را به آقای محمدی دادم که ایشان هیچ‌جا نمی‌رود.

یزدی‌زاده اضافه کرد: نگاه ما به آینده است. چیزی که جزو انتظارات باشگاه است در آینده است. متاسفانه ما نتوانستیم در خدمت آقای منصوریان باشیم. ما باید گزینه‌ای در حد و اندازه‌های ایشان انتخاب می‌کردیم. در این مدت افراد زیادی از بدنه سیاسی کشور که نمی‌خواهم اسم بیاورم با من تماس گرفتند. این که می‌گویم این ماه، ماه عجیبی بود به خاطر همین مسائل بود. قطعا ۱۰ برابر این فشار به روی تیم مدیریتی باشگاه بوده است.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *