ترکیب تیم ملی کشتی پهلوانی ایران برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد


کشتی پهلوانی

سادس/خراسان شمالی رئیس ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی از ورود هفت کشور تاکنون به ایران برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خبر داد.

علی بیگ زاده در گفت و گو با سادس، با اشاره به اینکه سومین دور مسابقات جهانی کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می شود، گفت: تاکنون تیم های اندونزی، اوگاندا و عراق در ایران حضور یافته و در شهر بیرجند اردو زده اند.

وی افزود: علاوه بر آن تیم های آذربایجان، تانزانیا، هند، بنگلادش، نیز در ایران حضور یافته و در شهر سنندج اردو زده اند.

بیگ زاده تعداد کشتی گیران تیم اندونزی را دو، اوگاندا شش، عراق پنج، آذربایجان هفت، تانزانیا سه، هند دو و بنگلادش را 10 نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از تیم ملی ایران نیز 10 کشتی گیر در این مسابقات شرکت خواهند داشت، ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی ایران در سنندج اردو زده است.

این مقام مسئول در ادامه اسامی افراد حاضر در تیم ملی کشتی ایران را حجت رشید زاده و رضا سالاری به عنوان مربی و محسن بحریان مرشد، حمید پرتویار، محمدرضا درقدمی، احسان حدادی، عباس مرادی زاده، پژمان سکونتی، سوران اله مرادی و امین شهریاری را به عنوان کشتی گیران تیم عنوان کرد.

وی بیان کرد: کشتی گیران در پنج وزن 60، 70، 80، 90 و مثبت 90 کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

بیگ زاده گفت: افراد شرکت کننده در سومین دور از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی از روز 28 دی ماه در بجنورد پذیرش خواهند شد و مسابقات در روز 30 دی ماه آغاز می شود و در تاریخ دوم بهمن ماه نیز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *